Narzędzia sztucznej inteligencji w eksporcie
22.02.2024
online
Sztuczna inteligencja to potężne narzędzie, które może pomóc firmom zautomatyzować procesy, zwiększyć produktywność i obniżyć koszty. Istnieje wiele dowodów na to, że sztuczna inteligencja może przynieść znaczące korzyści dla firm, a jej stosowanie staje się coraz powszechniejsze. Agencja Rozwoju Pomorza zaprasza na seminarium online „Narzędzia sztucznej inteligencji w eksporcie”, które odbędzie się 7 marca 2024.
Według Sama Altmana, CEO OpenAI, aż 92% firm z listy Fortune 500 oraz 100 milionów osób tygodniowo korzysta już z ChatGPT, a te liczby nadal rosną. W Stanach Zjednoczonych temat wdrażania AI do codziennego przepływu pracy staje się coraz bardziej popularny. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez SBEC, niemal połowa (48%) małych firm zaczęła używać narzędzi AI w ciągu ostatniego roku, co więcej, 93% właścicieli małych przedsiębiorstw zgadza się, że narzędzia AI oferują opłacalne rozwiązania, które generują oszczędności i poprawiają rentowność.
W ramach naszego wyjątkowego seminarium online „Narzędzia sztucznej inteligencji w eksporcie” zapraszamy liderów małych i średnich przedsiębiorstw do odkrycia, jak wykorzystać potencjał AI, aby zrewolucjonizować swoje działania na rynku globalnym. To wydarzenie to niepowtarzalna okazja, aby zrozumieć, jak za pomocą AI możesz nie tylko usprawnić swoje procesy eksportowe, ale także odkryć nowe możliwości dla swojej firmy, zwiększając jej konkurencyjność na międzynarodowym rynku.
Podczas seminarium poruszymy kluczowe dla Państwa tematy, takie jak:
- Wykorzystanie narzędzi AI w sprzedaży: Odkryj, jak analizować i ulepszać swoją ofertę za pomocą SI, tworzyć skuteczne materiały reklamowe i automatyzować kampanie marketingowe.
- Różnice kulturowe w biznesie: Naucz się identyfikować i dostosowywać się do preferencji oraz zwyczajów handlowych na różnych rynkach zagranicznych, aby zoptymalizować swoje strategie marketingowe.
- Badanie konkurencji: Wykorzystaj narzędzia SI do pozyskiwania danych o konkurentach, analizy słów kluczowych i cen, a także identyfikacji luk na rynku.
- Znalezienie właściwych partnerów na rynku: Automatyzuj proces wyszukiwania potencjalnych partnerów, personalizuj wiadomości e-mail i efektywnie korzystaj z sieci społecznościowych.
- Płatności: Zminimalizuj ryzyko finansowe dzięki ocenie wypłacalności i wiarygodności klientów zagranicznych za pomocą SI.
Podczas seminarium ekspertka Ela Popardowska podzieli się wiedzą i praktycznymi poradami, jak skutecznie wdrażać te strategie. Uczestnicy będą mieli również możliwość zadawania pytań i nawiązywania kontaktów z innymi przedsiębiorcami poszukującymi innowacyjnych rozwiązań.
Zgłoszenia
Zgłoszenia do 1 marca 2024 za pośrednictwem poniższego formularza. Uczestnictwo w wydarzeniu zostanie potwierdzone oddzielnym mailem, który zostanie przesłany w poniedziałek 4.03. Liczba miejsc ograniczona. O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym pierwszeństwo mają firmy z regionu pomorskiego. Link do spotkania zostanie wysłany dzień przed webinarium – w środę 6.03.
- Wszystko
- Aktualności (8)
- Wiedza (4)
-
Artykuł
Gotowi na sztuczną inteligencję – raport
83 proc. konsumentów spodziewa się przyspieszenia procedur administracyjnych dzięki AI
ArtykułSztuczna inteligencja w negocjacjach międzynarodowych
Systemy SI mogą analizować trendy rynkowe i przewidywać ich wpływ na konkretne negocjacje handlowe
ArtykułAkt o sztucznej inteligencji opublikowany
Dokument stanowi kamień milowy w regulacjach dotyczących stosowania AI w UE
ArtykułPrzyszłość AI w Polsce – wyniki prekonsultacji
Unijne wymogi nakładają na kraje członkowskie obowiązek dostosowania swoich systemów prawnych
ArtykułAI w spedycji – szansa czy zagrożenie?
Dzięki AI spedytorzy mogą zmniejszyć koszty i zminimalizować przestoje.
-
Artykuł
Gotowi na sztuczną inteligencję – raport
83 proc. konsumentów spodziewa się przyspieszenia procedur administracyjnych dzięki AI
ArtykułAkt o sztucznej inteligencji opublikowany
Dokument stanowi kamień milowy w regulacjach dotyczących stosowania AI w UE
ArtykułPrzyszłość AI w Polsce – wyniki prekonsultacji
Unijne wymogi nakładają na kraje członkowskie obowiązek dostosowania swoich systemów prawnych
ArtykułPolskie rozwiązania AI z sektora cyberbezpieczeństwa
70 proc. polskich firm doświadczyło incydentów cybernetycznych
-
Artykuł
Sztuczna inteligencja w negocjacjach międzynarodowych
Systemy SI mogą analizować trendy rynkowe i przewidywać ich wpływ na konkretne negocjacje handlowe
ArtykułAI w spedycji – szansa czy zagrożenie?
Dzięki AI spedytorzy mogą zmniejszyć koszty i zminimalizować przestoje.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.