Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (735)
- Wiedza (309)
- Kalendarz (1233)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Francja – szanse i bariery stojące przed lubuskimi przedsiębiorcami w kraju…
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na kolejne bezpłatne s…
WydarzenieEgipski rynek spożywczy – jak skutecznie wprowadzić polskie produkty
Aktualne możliwości eksportowe, specyfika rynku i perspektywy współpracy handlowej z Egiptem
WydarzenieAI w wyrobach medycznych – spotkanie tematyczne
Najnowsze wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w sektorze medycznym
WydarzenieBałkany i Bułgaria – skuteczna strategia eksportowa
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na spotkanie pt. „Bałk…
ArtykułVAT dla MŚP. Co zmieni procedura SME?
Procedura SME umożliwia korzystanie ze zwolnienia z VAT także w innych państwach członkowskich UE
-
Artykuł
VAT dla MŚP. Co zmieni procedura SME?
Procedura SME umożliwia korzystanie ze zwolnienia z VAT także w innych państwach członkowskich UE
ArtykułRośnie polski eksport do Wietnamu i inwestycje
W I półroczu 2024 roku wartość polskiego eksportu do Wietnamu była wyższa o 8 proc. r/r
ArtykułGlobalne ograniczenia handlowe – raport WTO
Wartość ograniczeń eksportowych WTO oszacowało na 231 mld USD
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-wrzesień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 13 mld PLN
-
Artykuł
Dzień Uprzemysłowienia Afryki
Modernizacja infrastruktury jest niezbędna do rozwoju przemysłu na kontynencie
ArtykułCoraz więcej wyłudzeń w branży transportowej
Wyłudzenia środków za pomocą fałszywych e-maili to rosnące zagrożenie w branży transportowej
ArtykułKiedy przewoźnik może się powołać na siłę wyższą
Zdarzenia pozwalające wyłączyć odpowiedzialność przewoźnika np. za niedostarczenie towarów na czas
RaportRaport „Odpowiedzialny e-commerce 2024”
Aż 38 proc. badanych chciałoby, aby e-sklepy aktywnie informowały o zagrożeniach w sieci
ArtykułRegulacje ESG w transporcie
Zgodność z ESG transportu staje się równie ważna co zgodność z przepisami
-
Wydarzenie
Francja – szanse i bariery stojące przed lubuskimi przedsiębiorcami w kraju…
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na kolejne bezpłatne s…
WydarzenieEgipski rynek spożywczy – jak skutecznie wprowadzić polskie produkty
Aktualne możliwości eksportowe, specyfika rynku i perspektywy współpracy handlowej z Egiptem
WydarzenieAI w wyrobach medycznych – spotkanie tematyczne
Najnowsze wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w sektorze medycznym
WydarzenieBałkany i Bułgaria – skuteczna strategia eksportowa
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na spotkanie pt. „Bałk…
-
Oferta wsparcia
Polskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
ArtykułPromocja marki innowacyjnych MŚP
Od 23 lipca 2024 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”.
Oferta wsparciaWspółpraca z biznesem na rzecz przygotowań do powojennej odbudowy Ukrainy
Program „Odbudowa Ukrainy” ma na celu wspieranie Ukrainy w powojennej odbudowie, skupiając się na ws…
Oferta wsparciaINTEREUROPA – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województw…
Głównym celem projektu jest zwiększenie skali potencjału eksportowego firm z sektora MŚP
Oferta wsparciaKierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z wojewódz…
Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego po…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.