11.12.2024
Katalog „MADE IN KUJAWSKO-POMORSKIE” – edycja 2025-2026
Kujawsko-Pomorskie Centrum Obsługi Inwestora zaprasza regionalnych przedsiębiorców do współpracy przy tworzeniu VII edycji „Katalogu produktów eksportowych województwa kujawsko-pomorskiego. MADE IN KUJAWSKO-POMORSKIE – edycja 2025-2026” w wersji PDF oraz drukowanej.

Współtworzenie katalogu będzie okazją dla firm z regionu, by zaprezentować swoje produkty i usługi potencjalnym partnerom biznesowym z całego świata całkowicie bezpłatnie.
O katalogu
Katalog ma na celu promocję eksportowego potencjału województwa kujawsko-pomorskiego i jest jednym z narzędzi wspierających rozwój regionalnych przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. Co roku jest dystrybuowany przez polskie i zagraniczne placówki dyplomatyczne podczas najważniejszych wydarzeń gospodarczych, takich jak targi, wystawy, konferencje i fora ekonomiczne. Publikacja wspiera także działania promocyjne podczas misji handlowych, giełd kooperacyjnych i spotkań z regionami partnerskimi województwa.
Kto może wziąć udział w projekcie
Do udziału zaproszone są wszystkie firmy, które:
- prowadzą działalność na terenie województwa kujawsko-pomorskiego,
- eksportują swoje produkty/usługi lub planują rozpoczęcie eksportu.
Katalog jest także otwarty dla przedsiębiorstw, które jeszcze nie eksportują, ale mają potencjał wejścia na rynki zagraniczne.
Korzyści dla firm
Każda zgłoszona firma otrzyma:
- bezpłatne miejsce w katalogu,
- profesjonalną promocję swojej oferty wśród zagranicznych kontrahentów,
- dostęp do narzędzia, które buduje prestiż i zwiększa rozpoznawalność marki.
Szczegóły dotyczące naboru oraz wymaganych dokumentów zostaną ogłoszone po Nowym Roku.
Poprzednia edycja katalogu tutaj
Więcej informacji na stronie organizatora
Źródło: Invest in Kujawsko-Pomorskie
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (824)
- Wiedza (392)
- Kalendarz (1497)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Psychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta?
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
WydarzenieMoney20/20 Global 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w targach Money20/20 Global. Wy…
-
Artykuł
Misja przyjazdowa importerów żywności z Azji
Od sesji spotkań B2B rozpoczęła się trzydniowa misja azjatyckich kontrahentów
ArtykułPawilon Polski na Expo 2025 otwarty
Przestrzeń, gdzie dziedzictwo kulturowe inspiruje przyszłość
-
Artykuł
Psychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta?
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
RaportPolskie meble w świecie: eksporterzy walczą o podium
Producenci z Polski są znani z elastyczności i szybkiego reagowania na potrzeby rynku
-
Wydarzenie
Money20/20 Global 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w targach Money20/20 Global. Wy…
WydarzenieTechCrunch 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do uczestnictwa w targach TechCrunch. Wyda…
-
Oferta wsparcia
Polskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
ArtykułPromocja marki innowacyjnych MŚP
Od 23 lipca 2024 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.