Eksport | Import | Inwestycje

Trade.gov.pl

Strona główna > Aktualności > Boot Düsseldorf 2025. Polska branża jachtowa wpływa na światowy rynek
Artykuł

Boot Düsseldorf 2025. Polska branża jachtowa wpływa na światowy rynek

Ponad 200 tys. odwiedzających ze 120 krajów oraz przeszło 1500 wystawców – tegoroczna edycja targów boot Düsseldorf ponownie przyciągnęła tłumy miłośników jachtingu i sportów wodnych z całego świata. Wśród wystawców znalazło się 25 firm z Polski, w tym Polska Agencja Inwestycja i Handlu, która zorganizowała Polskie Stoisko Narodowe.

Targi boot Düsseldorf to jedno z największych i najważniejszych na świecie wydarzeń branży żeglarskiej i sportów wodnych. Impreza stanowi doskonałą okazję dla przedsiębiorców do nawiązywania kontaktów i prezentacji oferty. W tegorocznych targach wzięła udział grupa przedstawicieli polskiego przemysłu jachtowego, w którym Polska jest eksportową potęgą.

Polskie Stoisko Narodowe na targach boot Düsseldorf 2025

Obecni w Düsseldorfie polscy przedsiębiorcy mogli skorzystać z polskiego stoiska narodowego zorganizowanego przez PAIH w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – Brand HUB”. Agencja udostępniła im przestrzeń do spotkań z partnerami biznesowymi i ekspozycji materiałów marketingowych.

Firmy na stoisku PAIH wspierali eksperci Agencji, w tym eksperci branżowi oraz przedstawiciele Zagranicznego Biura Handlowego. Przez cały czas trwania wydarzenia polskie firmy swoim doświadczeniem i wiedzą wspierał również prezes Polskiej Izby Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych – Polskie Jachty (POLBOAT) Michał Bąk. Obecność przedstawiciela POLBOAT, renomowanej instytucji o silnej pozycji w międzynarodowych strukturach biznesowych, stanowiła dodatkowy magnes, przyciągając na polskie stoisko narodowe osobistości świata jachtingu i mediów żeglarskich. Gościem honorowym na stoisku PAIH był Konsul Generalny RP w Kolonii Marek Głuszko.

Silna pozycja polskiego sektora jachtowego na świecie jest rezultatem wielu lat systematycznego budowania wizerunku, podnoszenia standardów i skalowania biznesów. Klienci z różnych zakątków globu doceniają dziś innowacyjne podejście i wysoką jakość polskich produktów. Zaangażowanie ekspertów PAIH oraz prezesa POLBOAT Michała Bąka na polskim stoisku narodowym podczas targów boot Düsseldorf 2025 pozwoliło zakotwiczyć ten pozytywny wizerunek jeszcze silniej.

Projekt Brand HUB

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizowała Polskie Stoisko Narodowe podczas targów boot Düsseldorf jako element Sektorowego Programu Promocji dla sektora statków specjalistycznych, jachtów i łodzi na rynkach perspektywicznych. Sektorowy Program Promocji Realizowany jest w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – Brand HUB” przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu we współpracy z Ministerstwem Rozwoju i Technologii, w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021 -2027”.

Celem projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – Brand HUB” jest wykorzystanie i zwiększenie potencjału rozwojowego polskich MŚP oraz wzrost wolumenu eksportu poprzez ich udział w działaniach promocyjnych na rynkach zagranicznych. Sektorowe programy promocji mają za zadanie wesprzeć rozpoznawalność tychże sektorów na rynkach zagranicznych dzięki promowaniu Marki Polskiej Gospodarki pod hasłem „Poland. Business Forward”.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)

ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa
pasek z logotypami

Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.