Cross-border.pl – nowa platforma KIG o e-commerce
22.06.2023
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG) uruchomiła platformę poświęconą tematyce e-eksportu. Partnerem strategicznym projektu jest Amazon.com, Inc. a merytorycznym – firma Gonito.
Cross-border.pl to kompleksowy internetowy przewodnik dla małych i średnich przedsiębiorstw. Celem portalu jest wsparcie procesu internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP. Zakres tematyczny skupia się wokół możliwości ekspansji generowanych przez narzędzia e-commerce.
Zadaniem cross-border.pl jest dostarczanie przedsiębiorcom praktycznych informacji o e-eksporcie poprzez publikację treści na takie tematy, jak: opracowanie strategii, wdrażanie kolejnych etapów sprzedaży online, dobór odpowiednich kanałów komunikacji z docelowym odbiorcą, działania marketingowe w różnych częściach świata.
Jednocześnie Cross-border.pl ma służyć za narzędzie integrujące społeczność ekspertów e-commerce i handlu transgranicznego. Katalog firm wspierających e-eksporterów, dostępny w zakładce „Znajdź partnera B2B”, ma być swego rodzaju pomostem między firmami, które poszukują wsparcia sprzedażowego, marketingowego, procesowego czy merytorycznego, a przedsiębiorstwami, które świadczą takie usługi.
Portal umożliwia również przeprowadzenie audytu gotowości do rozpoczęcia handlu cross-border. Wygenerowany wynik audytu pokaże, czy firma jest przygotowana do wyjścia na zagraniczne rynki, jakie działania nie zostały jeszcze wdrożone oraz czy firma posiada właściwie przygotowane procesy i zasoby.
Więcej informacji na portalu: cross-border.pl
- Wszystko
- Aktualności (9)
- Wiedza (48)
- Kalendarz (14)
-
Raport
Raport „Odpowiedzialny e-commerce 2024”
Aż 38 proc. badanych chciałoby, aby e-sklepy aktywnie informowały o zagrożeniach w sieci
ArtykułE-commerce w Singapurze: nowe nawyki zakupowe i wpływ technologii
Aż 80 proc. Singapurczyków przyznaje, że woli robić zakupy spożywcze przez Internet
-
Artykuł
Imponujący wzrost polskiego e-commerce w lipcu br.
Obroty w e-commerce w lipcu 2024 roku osiągnęły wartość 7,109 mld PLN
ArtykułE-commerce w czerwcu 2024: wzrost o 11,8 proc. r/r
W czerwcu 2024 roku Polacy kupili w internecie towary o wartości 6,527 mld PLN
-
Raport
Raport „Odpowiedzialny e-commerce 2024”
Aż 38 proc. badanych chciałoby, aby e-sklepy aktywnie informowały o zagrożeniach w sieci
ArtykułE-commerce w Singapurze: nowe nawyki zakupowe i wpływ technologii
Aż 80 proc. Singapurczyków przyznaje, że woli robić zakupy spożywcze przez Internet
-
Wydarzenie
„E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, Warszawa
Bezpłatne szkolenie o cross-border e-commerce dla MŚP z województwa mazowieckiego
WydarzenieEuropejski Szczyt e-Commerce
23 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie się pierwszy w historii Polski Europejski Szczyt e-Commerce.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.