Katalog „made inSilesia” – nabór trwa do 3 lipca
23.06.2023
Do 3 lipca trwa nabór zgłoszeń do drugiej edycji katalogu „made inSilesia” dla firm zarejestrowanych na terenie województwa śląskiego. Celem publikacji jest prezentacja potencjału gospodarczego regionu oraz promocja firm oraz produktów i usług eksportowych.
Katalog ukaże się w wersji drukowanej, jak i zostanie opublikowany na stronie internetowej Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera, które jest wydawcą niniejszej publikacji.
Katalog będzie rozpowszechniany podczas spotkań oraz międzynarodowych wydarzeń, takich jak targi, wystawy, konferencje, fora gospodarcze i misje handlowe. Zostanie także przesłany do regionów partnerskich Województwa Śląskiego, do polskich i zagranicznych placówek dyplomatycznych oraz Zagranicznych Biur Handlowych.
Umieszczenie wizytówki firmy w katalogu oraz jej promocja są bezpłatne. Liczba firm, które mogą być promowane jest ograniczona do maksymalnie 100 wizytówek.
Pierwszeństwo mają firmy prowadzące działalność eksportową, jednak w zależności od ilości zgłoszeń promowane mogą być również firmy z potencjałem, które jeszcze nie eksportują swoich wyrobów/usług, lecz planują rozpoczęcie tego typu działalności.
Pierwsza edycja katalogu cieszyła się dużym zainteresowaniem zarówno wśród firm, jak również wśród uczestników wydarzeń, w których brali udział przedstawiciele Departamentu Gospodarki i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie ŚCOIE
- Wszystko
- Aktualności (754)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1276)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Bydgoszcz – spotkanie z przedsiębiorczością
Jak skorzystać z dostępnych programów finansowych i wsparcia instytucji
ArtykułPolskie pierniki – smak tradycji, który podbija świat
Polska w czołówce największych eksporterów pierników na świecie
-
Artykuł
Polskie pierniki – smak tradycji, który podbija świat
Polska w czołówce największych eksporterów pierników na świecie
ArtykułPolska trzecim eksporterem bombek w Europie
Wartość eksportu bombek świątecznych z Polski w 2023 roku wyniosła 68,2 mln euro
-
Artykuł
Polskie i europejskie mikrofirmy
Wyzwania, potencjał i kierunki rozwoju krajowych mikroprzedsiębiorstw
ArtykułNowa Komisja Europejska na lata 2024-2029
Priorytety nowej KE to bezpieczna i konkurencyjna Unia Europejska
-
Wydarzenie
Bydgoszcz – spotkanie z przedsiębiorczością
Jak skorzystać z dostępnych programów finansowych i wsparcia instytucji
Wydarzenie7 kroków we wdrożeniu ESG do MŚP w Bydgoszczy
Jak wdrożyć raportowanie niefinansowe w firmie
-
Oferta wsparcia
Polskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
ArtykułPromocja marki innowacyjnych MŚP
Od 23 lipca 2024 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.