Możliwości handlowe Polska-Chiny
09.12.2022

W bieżącym tygodniu Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Szanghaju zaprezentowało polskim przedsiębiorcom możliwości eksportowe na rynek chiński, a chińskiemu biznesowi – ofertę polskich firm oraz możliwości inwestycyjne w naszym kraju.
7 grudnia 2022 r. z inicjatywy PAIH odbyło się webinarium „Jak eksportować za Wielki Mur” w całości poświęcone rynkowi chińskiemu. Kierownik ZBH w Szanghaju dr Andrzej Juchniewicz przedstawił najbardziej perspektywiczne rynki chińskie oraz przekazał szereg praktycznych informacji dotyczących ekspansji na chiński rynek w dobie pandemii Covid-19. Gość wydarzenia, ekspert Michał Bielewicz, omówił problemy, jakie mogą napotkać polscy przedsiębiorcy na rynku chińskim, a także przedstawił obecne trendy konsumenckie.
Następnego dnia, 8 grudnia 2022 r., kierownik ZBH w Szanghaju wystąpił jako gość specjalny wydarzenia SIAL China Global Food Industry Summit, gdzie zaprezentował potencjał inwestycyjny w sektorze przetwórstwa spożywczego w Polsce oraz możliwości importu polskich produktów potencjalnym importerom i dystrybutorom działającym na rynku chińskim. Udział w webinarium był niezwykle ważny, gdyż prestiżowe i popularne wśród polskich wystawców targi SIAL Shanghai, poświęcone sektorowi spożywczemu, zostały w tym roku odwołane ze względu na sytuację epidemiologiczną. Była to zatem świetna okazja, by zaprezentować ofertę polskich przedsiębiorców i przestawić potencjał inwestycyjny kraju na rynku chińskim.
- Wszystko
- Aktualności (14)
- Wiedza (9)
- Kalendarz (34)
- Centrum Wsparcia (2)
-
Wydarzenie
Webinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
ArtykułE-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
-
Artykuł
Polska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
-
Artykuł
E-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
ArtykułCła na produkty z Chińskiej Republiki Ludowej. Perspektywa globalna
Priorytetem władz są budowa samowystarczalności technologicznej i uodpornienie gospodarki na sankcje
-
Wydarzenie
Webinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.