„Własność intelektualna w branży gier wideo”
17.05.2023

Urząd Patentowy RP opublikował raport autorstwa dr. Marcina Balickiego pt. „Własność intelektualna w branży gier wideo”, z którego dowiemy się, jakie są główne założenia ochrony praw własności intelektualnej, co stanowi własność intelektualną w grach wideo oraz jak nabyć takie prawa.
Autor opisuje także, jak korzystać z własności intelektualnej osób trzecich w oparciu o prawo autorskie i na czym polega instytucja dozwolonego użytku. Porusza także kwestie naruszenia praw własności oraz sposoby dochodzenia swoich roszczeń.
Nieocenionym atutem publikacji jest omówienie rodzajów umów dotyczących własności intelektualnej zarówno z kontrahentami studia produkcyjnego, jak i z użytkownikami.
- Wszystko
- Aktualności (1)
- Wiedza (1)
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.