21.11.2024
Sukces polskiej firmy na rynku hiszpańskim
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) po raz kolejny przyczyniła się do sukcesu polskiego biznesu za granicą. Dzięki jej wsparciu producent urządzeń dźwignicowych, firma Rialex, podpisał w Hiszpanii kontrakt wart kilkanaście milionów EUR. To największe osiągnięcie eksportowe Agencji na hiszpańskim rynku, które potwierdza rosnącą obecność polskich produktów na światowych rynkach.
Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Hiszpanii
Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Madrycie odegrało główną rolę w promocji polskiego producenta na hiszpańskim rynku. Dzięki ich zaangażowaniu nawiązano współpracę z lokalnym kontrahentem specjalizującym się w produkcji wież i komponentów dla farm wiatrowych. Eksperci z madryckiego oddziału wspierali polską firmę na każdym etapie negocjacji, co doprowadziło do podpisania kontraktu o wartości kilkunastu milionów EUR.
„Wsparcie PAIH było bezcenne i bezpośrednio przyczyniło się do nawiązania przez nas współpracy z hiszpańską firmą” – podkreślał przedstawiciel firmy Rialex Damian Rabenda.
Polska-Hiszpania
Wymiana handlowa między Polską a Hiszpanią dynamicznie się rozwija. Hiszpania znajduje się obecnie w pierwszej dziesiątce największych odbiorców polskiego eksportu, w 2023 r. wyniósł on ponad 9 mld euro. Łączna wartość polsko-hiszpańskiej wymiany handlowej wyniosła natomiast ponad 17 mld euro w 2023 r.
Źródło: Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (754)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1275)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Polskie pierniki – smak tradycji, który podbija świat
Polska w czołówce największych eksporterów pierników na świecie
Wydarzenie7 kroków we wdrożeniu ESG do MŚP w Bydgoszczy
Jak wdrożyć raportowanie niefinansowe w firmie
-
Artykuł
Polskie pierniki – smak tradycji, który podbija świat
Polska w czołówce największych eksporterów pierników na świecie
ArtykułPolska trzecim eksporterem bombek w Europie
Wartość eksportu bombek świątecznych z Polski w 2023 roku wyniosła 68,2 mln euro
-
Artykuł
Polskie i europejskie mikrofirmy
Wyzwania, potencjał i kierunki rozwoju krajowych mikroprzedsiębiorstw
ArtykułNowa Komisja Europejska na lata 2024-2029
Priorytety nowej KE to bezpieczna i konkurencyjna Unia Europejska
-
Wydarzenie
7 kroków we wdrożeniu ESG do MŚP w Bydgoszczy
Jak wdrożyć raportowanie niefinansowe w firmie
WydarzenieKonferencja „POSTAW NA EKSPORT” w kujawsko-pomorskim
Zaproszenie dla regionalnych przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy chcą rozwijać działalność ekspor…
-
Oferta wsparcia
Polskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
ArtykułPromocja marki innowacyjnych MŚP
Od 23 lipca 2024 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.