Warmia i Mazury promują inwestycyjny potencjał regionu
21.04.2023
To już druga edycja kampanii realizowanej przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego. Billboardy, które zostały przygotowane w technice 3D z wykorzystaniem komponentów z recyklingu, pojawiły się na ulicach dużych polskich miast – w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie i we Wrocławiu. Hasło tegorocznej kampanii to „Zobacz swój biznes na Warmii i Mazurach”. Celem projektu jest pokazanie regionu jako atrakcyjnego miejsca do życia, odpoczynku i pracy.
Walory przyrodnicze Warmii i Mazur sprawiają, że województwo jest jednym z najpiękniejszych miejsc rekreacyjnych w Polsce. Zalety regionu to jednak nie tylko rozległe tereny zielone czy liczne jeziora – to również bogate zaplecze naukowo-badawcze, a także jedna z najlepszych lokalizacji do rozwoju sektora usług biznesowych. Niskie ceny najmu powierzchni biurowych, dostęp do wykwalifikowanych pracowników, specjalistyczne doradztwo Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów, a także ulgi podatkowe napędzają lokalną gospodarkę. Do przedsiębiorców kierowane są także rozmaite wydarzenia, które pozwalają zdobywać wiedzę, zwiększać kompetencje oraz nawiązywać nowe kontakty.
Warmia i Mazury to nie tylko malownicza przyroda, to także obszar, który stawia na czyste, ekologiczne i ekoinnowacyjne technologie, rozwijane między innymi w regionalnych ośrodkach badawczych. Bogata infrastruktura dróg krajowych i ekspresowych, dostęp do lotniska, portu i transportu morskiego, a także rozbudowana sieć linii kolejowych to duże ułatwienie logistyczne dla każdego rodzaju biznesu. Uniwersytet oferuje ponad 70 kierunków nauczania, zapewnia również stały dostęp do wykwalifikowanych pracowników oraz doskonałej kadry kilku tysięcy naukowców. To wszystko sprawia, że województwo warmińsko-mazurskie jest atrakcyjnym miejscem do pracy, relaksu i życia.
– mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego.
- Wszystko
- Aktualności (773)
- Wiedza (329)
- Kalendarz (1314)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Pierwsze kroki w ESG i liczeniu śladu węglowego. Warsztaty PFR
PFR zaprasza na warsztaty dedykowane firmom, które chcą zrozumieć i dostosować się do nowych wymogów…
WydarzenieLubelskie stoisko na targach ANUGA 2025 w Kolonii
Zaproszenie na targi ANUGA 2025 skierowane jest do MŚP z branży spożywczej z województwa lubelskiego
-
Artykuł
Polsko-Wietnamskie Forum Biznesowe
Forum było wyjątkową okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych
ArtykułInformacja na temat ograniczeń stosowanych przez Rosję
Polskie firmy informują o utrudnieniach tranzytu towarów importowanych z krajów trzecich
-
Artykuł
Strategie wejścia na rynek indyjski
Licząca ponad 430 mln klasa średnia jest kluczowym czynnikiem rozwoju sektora usług i konsumpcji
PodcastCross-border e-commerce: Wyzwania, pułapki i korzyści
W 3. odcinku o tym, jak polskie firmy mogą efektywnie wykorzystać potencjał cross-border e-commerce
-
Wydarzenie
Pierwsze kroki w ESG i liczeniu śladu węglowego. Warsztaty PFR
PFR zaprasza na warsztaty dedykowane firmom, które chcą zrozumieć i dostosować się do nowych wymogów…
WydarzenieLubelskie stoisko na targach ANUGA 2025 w Kolonii
Zaproszenie na targi ANUGA 2025 skierowane jest do MŚP z branży spożywczej z województwa lubelskiego
-
Oferta wsparcia
Polskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
ArtykułPromocja marki innowacyjnych MŚP
Od 23 lipca 2024 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.