Atlas Kompetencji Saksońsko-Polskiego Pogranicza
23.10.2023
Potrzeba
Z powodu rozdrobnionej struktury gospodarki i peryferyjnego położenia niezbędna jest intensyfikacja współpracy pomiędzy jednostkami terytorialnymi oraz przedsiębiorstwami, szczególnie w zakresie zmian energetycznych i strukturalnych. Atlas daje możliwość wzajemnego nawiązania kontaktu oraz uzyskania informacji na temat możliwości w zakresie współpracy.
Korzyści
Treści na platformie zostały ujęte w formie tekstowej oraz jako prezentacje graficzne i mapy przeglądowe. Atlas kompetencji jest wyposażony w intuicyjną funkcję wyszukiwania i filtrowania, umożliwiającą celowe wyszukiwanie przedsiębiorstw i placówek posiadających określone oferty technologiczne lub doradcze.
Ponadto na stronie znajdują się aktualne informacje gospodarcze polsko-niemiecko-czeskiego pogranicza:
- opis profilu gospodarczego regionu,
- informacje o głównych branżach oraz obszarach technologicznych wraz z ich potencjałami rozwoju i działaniami flagowymi,
- informacje o istniejących przepływach gospodarczych,
- dane adresowe istotnych podmiotów wspierających gospodarkę,
- opis czynników miękkich lokalizacji, takich jak: edukacja, turystyka, kultura i historia.
Realizacja
Na stronie triborderatlas.eu można zamieścić opis profilu firmy – platforma jest promowana w Polsce i zagranicą. Firmy mogą skorzystać z informacji o regionie oraz wyszukać partnera do współpracy poprzez wyszukiwarkę na stronie.
- Wszystko
- Aktualności (802)
- Wiedza (367)
- Kalendarz (1435)
- Centrum Wsparcia (341)
-
Wydarzenie
Japan Health 2025
Japan Health to prestiżowe wydarzenie branży medyczno-farmaceutycznej regionu całej Azji Północno-Ws…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Szczecinie
Przedsiębiorcy z woj. zachodniopomorskiego dowiedzą się m.in. o możliwościach współpracy z rynkiem u…
-
Artykuł
Polska na ENEX 2025 w Tokio – podsumowanie
W dniach 29-31.01.2025 r. w Tokio odbyły się targi ENEX, gdzie PARP zorganizowała polskie stoisko
ArtykułWzrost popularności e-administracji w Europie
W 2024 roku aż 70 proc. Europejczyków korzystało z usług e-administracji
-
Podcast
Kanada – jak dostosować strategię do regionalnych różnic
W 14. odcinku o tym, dlaczego polskie produkty zyskują w Kanadzie i jak CETA wpływa na eksport
ArtykułSkuteczne strategie marketingowe na rynku chińskim
Strategie marketingowe w Chinach podążają za rosnącą cyfryzacją i preferencjami konsumentów
-
Wydarzenie
Wywóz towarów poza granice Unii Europejskiej
Seminarium skierowane jest do MŚP z woj. podlaskiego, które chcą rozwijać swoją działalność na nowyc…
WydarzenieJapanese Food and Beverage Days
Wirtualne spotkania b2b dla importerów z sektora spożywczego
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.