Eksport | Import | Inwestycje

Trade.gov.pl

Strona główna > Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba)
Instytucja

Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba)

Kontakt

Logo Izby Gospodarki Elektronicznej

Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba)

ul. Łucka 18 lok. 76 00-845 Warszawa

Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba) reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie.
Misją e-Izby jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Główne cele Izby Gospodarki Elektronicznej to:

  • reprezentowanie i wspieranie interesów gospodarczych firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w Izbie;
  • rozwój gospodarki w różnych jej branżach w kraju i Europie dzięki wykorzystaniu innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych (ICT), w tym sieci Internet oraz sprzętu i oprogramowania oraz ich praktycznych zastosowań w prowadzeniu działalności gospodarczej;
  • wspieranie przedsiębiorców (zwłaszcza małych i średnich) poprzez dostarczanie wiedzy (know-how) oraz rozwiązań technologicznych;
  • wspieranie społeczeństwa w korzystaniu z rozwiązań cyfrowych.

Jak pomaga eksporterom?

e-Izba od lat wspiera przedsiębiorców w handlu transgranicznym. Jest to jedno z głównych założeń strategicznych organizacji. Do głównych aktywności należy:

  • organizacja regularnych szkoleń z zakresu sprzedaży w eksporcie online;
  • przygotowywanie poradników z tematu eksportu online, zarówno w zakresie B2C e-commerce oraz B2B e-commerce;
  • organizacja Round Table z udziałem administracji rządowej, przedsiębiorców oraz międzynarodowych organizacji;
  • opracowywanie opisów rynków atrakcyjnych do sprzedaży transgranicznej dla polskich przedsiębiorców;
  • tworzenie raportów z zakresu transgranicznego handlu elektronicznego,
  • udzielanie wsparcia legislacyjnego w trakcie szkoleń;
  • udzielanie wsparcia biznesowego oraz dzielenie się know-how z podmiotami zainteresowanymi eksportem online, – przygotowanie landing page z kompleksowymi informacjami dla początkujących przedsiębiorców w eksporcie online.

Spis treściTable of contents

Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.