Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego
06.06.2024
Potrzeba
Przedsiębiorstwa z województwa łódzkiego coraz bardziej dostrzegają potrzebę ekspansji na rynki azjatyckie. Globalizacja wymusza na nich poszukiwanie nowych obszarów działalności oraz partnerskich relacji. Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie” powstał w odpowiedzi na tę potrzebę, mając na celu wsparcie umiędzynarodowienia MŚP z regionu poprzez udział w wydarzeniach targowych oraz ekspansję na perspektywiczne rynki Azji.
Korzyści
Planowane działania projektu „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie” przynoszą liczne korzyści dla przedsiębiorstw z województwa łódzkiego. Organizacja misji gospodarczych, warsztatów i spotkań przygotowawczych umożliwi przedsiębiorcom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do skutecznego działania na azjatyckich rynkach. Udział w wydarzeniach targowych oraz eksploracja nowych rynków, takich jak Japonia, Wietnam, Korea Południowa i Zjednoczone Emiraty Arabskie, otworzy przed MŚP z regionu nowe możliwości biznesowe i zwiększy ich konkurencyjność. Dodatkowo, udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace umożliwi przedsiębiorcom z regionu promocję swoich produktów i budowanie relacji biznesowych na globalnej scenie.
Realizacja
Projekt składa się z trzech głównych zadań.
Pierwsze zadanie koncentruje się na przygotowaniu MŚP z regionu poprzez organizację spotkań z ekspertami i sesji B2B. Celem zadania jest doprowadzenie do wzrostu konkurencyjności firm z województwa łódzkiego poprzez stworzenie warunków sprzyjających ich internacjonalizacji.
Drugie zadanie skupia się na ekspansji zagranicznej, promując potencjał eksportowy MŚP z województwa łódzkiego na targach w Japonii, Wietnamie, Korei Południowej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Podstawowym celem zadania jest promocja potencjału eksportowego MŚP z regionu łódzkiego na nowych rynkach azjatyckich.
Trzecie zadanie polega na wsparciu internacjonalizacji MŚP z regionu łódzkiego na nowych rynkach azjatyckich poprzez udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace. Celem zadania jest wejście na rynek Japonii przedsiębiorców z regionu łódzkiego oraz ich promocja w trakcie Światowej Wystawy EXPO w Osace – najważniejszego wydarzenia gospodarczo-kulturalnego na świecie w 2025 roku.
Łódzkie dla Biznesu
- Tel.: +48 509 851 689; +48 609 541 543
- E-mail: przedsiebiorczosc@lodzkie.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (111)
- Wiedza (65)
- Kalendarz (465)
- Centrum Wsparcia (79)
-
Artykuł
Klucz do sukcesu polskich marek kosmetycznych na rynku chilijskim
Chilijskie społeczeństwo cechuje silna segmentacja według klas społecznych
WydarzenieSzansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. Branż…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii –…
-
Artykuł
Sukces Forum Gospodarczego Korea-Polska
Setki przedsiębiorców, największe koreańskie firmy, szereg podpisanych porozumień o współpracy i prz…
ArtykułGiełda kooperacyjna na targach gamescom
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, wspólnie z ZENIT…
-
Artykuł
Na co jest popyt w Indiach?
Zanim zainwestujesz w ekspansję na rynku indyjskim, dowiedz się jakie produkty i technologie mają ta…
ArtykułStereotypy i mity: opieszałe inwestycje na rynkach Ameryki Łacińskiej
Moje doświadczenie wskazuje, że główną barierą jest bardzo słaba znajomość tamtego regionu i kierowa…
-
Wydarzenie
Targi Home wystroju wnętrz i aranżacji okna
Targi Home skierowane są do firm zajmujących się wystrojem domu, aranżacjami okien oraz tekstyliami …
WydarzenieMisja gospodarcza do Palermo
Ośrodek EEN przy PARP zaprasza polskich importerów i dystrybutorów żywności i napojów do udziału w m…
-
Oferta wsparcia
Wielkopolska Trade Office (WTO)
Wielkopolska Trade Office – usługi informacyjne dla wielkopolskich eksporterów.
Oferta wsparciaŚwiętokrzyskie – hard to pronounce, easy to do business in
Realizacja projektu promocji gospodarczej województwa świętokrzyskiego: „Świętokrzyskie – hard to pr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.