Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego
06.06.2024
Potrzeba
Przedsiębiorstwa z województwa łódzkiego coraz bardziej dostrzegają potrzebę ekspansji na rynki azjatyckie. Globalizacja wymusza na nich poszukiwanie nowych obszarów działalności oraz partnerskich relacji. Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie” powstał w odpowiedzi na tę potrzebę, mając na celu wsparcie umiędzynarodowienia MŚP z regionu poprzez udział w wydarzeniach targowych oraz ekspansję na perspektywiczne rynki Azji.
Korzyści
Planowane działania projektu „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie” przynoszą liczne korzyści dla przedsiębiorstw z województwa łódzkiego. Organizacja misji gospodarczych, warsztatów i spotkań przygotowawczych umożliwi przedsiębiorcom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do skutecznego działania na azjatyckich rynkach. Udział w wydarzeniach targowych oraz eksploracja nowych rynków, takich jak Japonia, Wietnam, Korea Południowa i Zjednoczone Emiraty Arabskie, otworzy przed MŚP z regionu nowe możliwości biznesowe i zwiększy ich konkurencyjność. Dodatkowo, udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace umożliwi przedsiębiorcom z regionu promocję swoich produktów i budowanie relacji biznesowych na globalnej scenie.
Realizacja
Projekt składa się z trzech głównych zadań.
Pierwsze zadanie koncentruje się na przygotowaniu MŚP z regionu poprzez organizację spotkań z ekspertami i sesji B2B. Celem zadania jest doprowadzenie do wzrostu konkurencyjności firm z województwa łódzkiego poprzez stworzenie warunków sprzyjających ich internacjonalizacji.
Drugie zadanie skupia się na ekspansji zagranicznej, promując potencjał eksportowy MŚP z województwa łódzkiego na targach w Japonii, Wietnamie, Korei Południowej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Podstawowym celem zadania jest promocja potencjału eksportowego MŚP z regionu łódzkiego na nowych rynkach azjatyckich.
Trzecie zadanie polega na wsparciu internacjonalizacji MŚP z regionu łódzkiego na nowych rynkach azjatyckich poprzez udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace. Celem zadania jest wejście na rynek Japonii przedsiębiorców z regionu łódzkiego oraz ich promocja w trakcie Światowej Wystawy EXPO w Osace – najważniejszego wydarzenia gospodarczo-kulturalnego na świecie w 2025 roku.
Łódzkie dla Biznesu
- Tel.: +48 509 851 689; +48 609 541 543
- E-mail: przedsiebiorczosc@lodzkie.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (111)
- Wiedza (65)
- Kalendarz (465)
- Centrum Wsparcia (79)
-
Artykuł
Szanse na zwiększenie eksportu polskich kosmetyków na Litwę
Rekordowy okazał się rok 2023, gdy wartość eksportu osiągnęła 96,45 mln USD
WydarzenieTajwańska misja biznesowa w Polsce
Wydarzenie będzie okazją do odbycia bezpłatnych spotkań B2B z firmami tajwańskimi m.in. z branży IT,…
-
Instytucja
Stowarzyszenie Producentów Cementu
W swojej działalności Stowarzyszenie podejmuje działania, których głównych celem jest rozwój przemys…
InstytucjaPolska Izba Informatyki i Telekomunikacji
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji jest jedną z najstarszych i największych izb gospodarczych…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.