Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego
06.06.2024
Potrzeba
Przedsiębiorstwa z województwa łódzkiego coraz bardziej dostrzegają potrzebę ekspansji na rynki azjatyckie. Globalizacja wymusza na nich poszukiwanie nowych obszarów działalności oraz partnerskich relacji. Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie” powstał w odpowiedzi na tę potrzebę, mając na celu wsparcie umiędzynarodowienia MŚP z regionu poprzez udział w wydarzeniach targowych oraz ekspansję na perspektywiczne rynki Azji.
Korzyści
Planowane działania projektu „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie” przynoszą liczne korzyści dla przedsiębiorstw z województwa łódzkiego. Organizacja misji gospodarczych, warsztatów i spotkań przygotowawczych umożliwi przedsiębiorcom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do skutecznego działania na azjatyckich rynkach. Udział w wydarzeniach targowych oraz eksploracja nowych rynków, takich jak Japonia, Wietnam, Korea Południowa i Zjednoczone Emiraty Arabskie, otworzy przed MŚP z regionu nowe możliwości biznesowe i zwiększy ich konkurencyjność. Dodatkowo, udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace umożliwi przedsiębiorcom z regionu promocję swoich produktów i budowanie relacji biznesowych na globalnej scenie.
Realizacja
Projekt składa się z trzech głównych zadań.
Pierwsze zadanie koncentruje się na przygotowaniu MŚP z regionu poprzez organizację spotkań z ekspertami i sesji B2B. Celem zadania jest doprowadzenie do wzrostu konkurencyjności firm z województwa łódzkiego poprzez stworzenie warunków sprzyjających ich internacjonalizacji.
Drugie zadanie skupia się na ekspansji zagranicznej, promując potencjał eksportowy MŚP z województwa łódzkiego na targach w Japonii, Wietnamie, Korei Południowej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Podstawowym celem zadania jest promocja potencjału eksportowego MŚP z regionu łódzkiego na nowych rynkach azjatyckich.
Trzecie zadanie polega na wsparciu internacjonalizacji MŚP z regionu łódzkiego na nowych rynkach azjatyckich poprzez udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace. Celem zadania jest wejście na rynek Japonii przedsiębiorców z regionu łódzkiego oraz ich promocja w trakcie Światowej Wystawy EXPO w Osace – najważniejszego wydarzenia gospodarczo-kulturalnego na świecie w 2025 roku.
Łódzkie dla Biznesu
- Tel.: +48 42 291 98 51, + 48 42 291 97 78
- E-mail: promocja@lodzkie.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (101)
- Wiedza (64)
- Kalendarz (420)
- Centrum Wsparcia (80)
-
Artykuł
W Andaluzji powstaje największy hub wodorowy w Europie
Andaluzyjska Dolina Zielonego Wodoru to najważniejszy projekt dotyczący zielonego wodoru w Europie
WydarzeniePerspektywy rozwoju biznesu we Francji: zielone technologie i ekoinnowacje
Do 2030 roku Francja planuje potroić inwestycje w zielone technologie. Zwiększenie zapotrzebowania p…
-
Artykuł
Expo 2025 Osaka, Kansai. Rusza Program Partnerski dla polskich firm
Podczas PAIH Forum Biznesu ogłoszone zostało rozpoczęcie naboru polskich firm do Programu Partnerski…
ArtykułŁódzkie: rekrutacja na targi Indagra Food w Bukareszcie
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorstwa sektora MŚP z branży spożywczej prowadzące działalność…
-
Artykuł
Sektor kosmetyczny w Brazylii
Brazylia to czwarty największy na świecie, zaraz po Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii, rynek …
ArtykułSztuka negocjacji: kraje arabskie
Negocjacje w krajach arabskich nie będą skuteczne, jeśli nie uwzględnimy protokołu i kultury bizneso…
-
Wydarzenie
Aspekty prawne i kulturowe przy wejściu na rynek wietnamski w dobie EVFTA
W ciągu minionych kilku lat polsko-wietnamskie relacje gospodarcze uległy znaczącej intensyfikacji, …
WydarzenieMisja gospodarcza na The Next Web Conference 2024
Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Amsterdamie zaprasza polskie przedsiębiorstwa do wzięcia udziału w…
-
Instytucja
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Podstawowym celem działalności Związku jest działanie na rzecz zapewnienia zrzeszonym w nim podmioto…
InstytucjaPolska Izba Mleka
Polska Izba Mleka działa od kwietnia 2008 roku. Jest największą w Polsce organizacją branży mleczars…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.