Konsultacje, kojarzenie partnerów do konsorcjum międzynarodowego i partnerstw europejskich
27.12.2023
Potrzeba
Oferta Branżowych Punktów Kontaktowych odpowiada na potrzeby polskich firm, otoczenia biznesu i instytucji nauki, które poszukują znaczącego poziomu dofinansowania działań B+R w ramach Programu Ramowego Horyzont Europa.
Najważniejsze potrzeby:
- Brak świadomości o programie Horizon Europe, partnerstwach europejskich.
- Brak wiedzy o zasadach Programu, budowania wniosku, specyfice konkursów, różnych możliwościach skorzystania z oferty Programu.
- Potrzeba zbudowania szerokich relacji biznesowych i zbudowania silnego konsorcjum międzynarodowego do złożenia wniosku.
- Potrzeba dołączenia do grona liderów innowacji w UE, a docelowo na rynki zagraniczne z wynikami produktów B+R.
- Strategia internacjonalizacji poprzez działania B+R+I.
Korzyści
Otrzymanie wysokiego poziomu dofinansowania (70-100%) na projekty o dłuższej perspektywie czasowej; łatwiejsze nawiązanie szerokich relacji biznesowych i zbudowania silnego konsorcjum międzynarodowego do złożenia wniosku; dołączenie do grona liderów innowacji w UE, a docelowo na rynki zagraniczne z wynikami produktów B+R; możliwość udziału w dyskusjach i kształtowania agendy partnerstw europejskich; wzmocnienie/budowa wizerunku.
Realizacja
Szkolenia tematyczne, specjalistyczne konsultacje branżowe dla firm oraz instytucji nauki w zakresie tematyki konkursów, zakresu projektu, budowy konsorcjum, możliwości dołączenia do partnerstw europejskich oraz wsparcie w kojarzeniu partnerów zagranicznych i z Polski; przygotowanie i udział w pitchingach, matchmakingach, wydarzeniach brokerskich.
Branżowe Punkty Kontaktowe Koordynator (BPK Koordynator)
- Tel.: +48 22 100 14 63
- E-mail: bpkkoordynator@orgmasz.lukasiewicz.gov.pl
- Wszystko
- Aktualności (737)
- Wiedza (311)
- Kalendarz (1245)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
Sektor ochrony zdrowia w Polsce i szanse dla inwestorów
W 2023 roku wartość rynku ochrony zdrowia, z wyłączeniem leków, wyniosła 191 mld zł
WydarzenieSukces na rynku litewskim, strategie i wyzwania dla branży kosmetycznej
Branża kosmetyczna na Litwie perspektywą dla polskich eksporterów
-
Artykuł
Malezja i Polska – współpraca handlowa i inwestycyjna
Rozwój współpracy może obejmować szereg obszarów
ArtykułDodatnie saldo handlowe Polski za 2023 rok
Polski eksport był wyższy o 1,4% w porównaniu z rokiem 2022
-
Raport
Najnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w…
PoradnikHandel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J…
-
Wydarzenie
Prawne aspekty transportu międzynarodowego – kluczowe wyzwania i stra…
Celem szkolenia jest umożliwienie aktualizacji wiedzy na temat najważniejszych przepisów i regulacji…
WydarzenieWsparcie przedsiębiorców w ekspansji zagranicznej – Bydgoszcz
Konferencja „Wsparcie eksportu. Wsparcie przedsiębiorców w ekspansji zagranicznej – Bydgoszcz 13.06….
-
Oferta wsparcia
Warsztaty branżowe
Polska Organizacja Tustyczna organizuje spotkania podczas których kontrahenci z Polski oraz rynku do…
Oferta wsparciaWizyty studyjne touroperatorów i dziennikarzy
Jeśli zależy Ci na bezpośrednim promowaniu konkretnej usługi związanej z obsługą ruchu turystycznego…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.