Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (798)
- Wiedza (365)
- Kalendarz (1426)
- Centrum Wsparcia (341)
-
Artykuł
GUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-październik 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 10,1 mld PLN
WydarzeniePolskie stoisko na Intersolar Europe w Monachium
Stoisko PARP na Intersolar Europe 2025 – kluczowej wystawie dla branży solarnej. W tym roku na targa…
-
Artykuł
Polskie rozwiązania AI z sektora cyberbezpieczeństwa
70 proc. polskich firm doświadczyło incydentów cybernetycznych
Oferta wsparciaInwestycje w dywersyfikację działalności sektora HoReCa
Nabór do konkursu trwa od 6 maja do 5 czerwca 2024 r.
-
Artykuł
Senegal – co eksportować i w co inwestować?
Senegal jest jednym z najważniejszych partnerów handlowych Polski w Afryce Zachodniej. Dominującą po…
ArtykułKultura biznesu w Chinach
Jednym z ważniejszych czynników mających wpływ na osiągnięcie sukcesu biznesowego w Państwie Środka …
-
Wydarzenie
Doing Business in Canada
Udział w webinarium pozwoli dowiedzieć się jak wyeksportować produkt do Kanady, poznać kanały dystry…
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
-
Artykuł
Zadbaj o szczegóły! Ważne informacje
W tej części portalu przedstawiamy Państwu zbiór najważniejszych oraz praktycznych informacji pomocn…
InstytucjaZwiązek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan
Reprezentuje interesy gospodarcze i społeczne pracodawców sektora odzieżowego, skórzanego i tekstyln…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.