Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)
28.05.2024
Potrzeba
Przedsiębiorcy z sektora MŚP, którzy poszukują skutecznych metod na promocję swoich produktów i usług poza granicami kraju, mają szanse na dofinansowanie w ramach programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”. Światowa Wystawa EXPO 2025 w Osace, Kansai, stanowi istotną platformę dla tych, którzy planują rozszerzyć swoją działalność na międzynarodowe rynki. Rządowe wsparcie w postaci programu dofinansowania ma na celu ułatwienie małym i średnim przedsiębiorstwom uczestnictwo w międzynarodowych wydarzeniach promocyjnych i handlowych, co jest kluczowe dla rozwoju ich potencjału eksportowego i budowania międzynarodowej sieci kontaktów biznesowych.
Korzyści
Dzięki temu programowi przedsiębiorstwa mogą uzyskać do 50% dofinansowania kosztów kwalifikowanych, co znacząco obniża barierę wejścia na rynki międzynarodowe. Brak minimalnej i maksymalnej wartości kosztów kwalifikujących się umożliwia firmom dużą elastyczność w planowaniu i realizacji swoich projektów promocyjnych. Udział w targach, konferencjach, a także misjach wyjazdowych zwiększa rozpoznawalność marki, otwiera drzwi do nowych relacji biznesowych i umożliwia bezpośrednią wymianę doświadczeń z potencjalnymi partnerami handlowymi. Jest to także doskonała okazja do promowania polskiej gospodarki na świecie, co może przyczynić się do wzrostu prestiżu i wiarygodności całej polskiej branży.
Realizacja
Zainteresowane przedsiębiorstwa mogą składać wnioski o dofinansowanie od 28 maja 2024 r. do 19 czerwca 2024 r., korzystając z Lokalnego Systemu Informatycznego dostępnego na stronie internetowej PARP. Projekty będą oceniane według jasno określonych kryteriów, zapewniających równy dostęp do środków i transparentność procesu wyboru. Środki przeznaczone na dofinansowanie wynoszą 100 mln zł.
Działania promocyjne, których koszty mogą być finansowane w ramach projektu, to:
- udział wnioskodawcy w charakterze wystawcy w wydarzeniach targowych wskazanych w Programie promocji;
- wyjazdowe misje gospodarcze w celu odbycia spotkań z potencjalnymi kontrahentami, połączone z udziałem wnioskodawcy w wydarzeniach targowych w charakterze zwiedzającego lub seminariach/konferencjach branżowych w czasie trwania misji odbywających się na rynkach docelowych wskazanych w Programie promocji, tj. Japonia, Korea Południowa, Filipiny, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Wietnam, Laos, Kambodża;
- kampanie promocyjne ukierunkowane na rynki docelowe wskazane w Programie promocji;
- misja wyjazdowa na Polsko-Japońskie Forum Eksportowe (20.05.2025 r.);
- misja wyjazdowa na Polsko-Japońskie Forum Inwestycyjne (30.09.2025 r.).
Opiekun / koordynator projektu
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- Wszystko
-
Wydarzenie
Regulacje produktów medycznych i kosmetycznych w Brazylii
Przygotowując się do eksportu do Brazylii, trzeba pamiętać, że europejskie czy amerykańskie certyfik…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Cosmoprof Bolonia
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na największych t…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.