Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)
28.05.2024
Potrzeba
Przedsiębiorcy z sektora MŚP, którzy poszukują skutecznych metod na promocję swoich produktów i usług poza granicami kraju, mają szanse na dofinansowanie w ramach programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”. Światowa Wystawa EXPO 2025 w Osace, Kansai, stanowi istotną platformę dla tych, którzy planują rozszerzyć swoją działalność na międzynarodowe rynki. Rządowe wsparcie w postaci programu dofinansowania ma na celu ułatwienie małym i średnim przedsiębiorstwom uczestnictwo w międzynarodowych wydarzeniach promocyjnych i handlowych, co jest kluczowe dla rozwoju ich potencjału eksportowego i budowania międzynarodowej sieci kontaktów biznesowych.
Korzyści
Dzięki temu programowi przedsiębiorstwa mogą uzyskać do 50% dofinansowania kosztów kwalifikowanych, co znacząco obniża barierę wejścia na rynki międzynarodowe. Brak minimalnej i maksymalnej wartości kosztów kwalifikujących się umożliwia firmom dużą elastyczność w planowaniu i realizacji swoich projektów promocyjnych. Udział w targach, konferencjach, a także misjach wyjazdowych zwiększa rozpoznawalność marki, otwiera drzwi do nowych relacji biznesowych i umożliwia bezpośrednią wymianę doświadczeń z potencjalnymi partnerami handlowymi. Jest to także doskonała okazja do promowania polskiej gospodarki na świecie, co może przyczynić się do wzrostu prestiżu i wiarygodności całej polskiej branży.
Realizacja
Zainteresowane przedsiębiorstwa mogą składać wnioski o dofinansowanie od 28 maja 2024 r. do 19 czerwca 2024 r., korzystając z Lokalnego Systemu Informatycznego dostępnego na stronie internetowej PARP. Projekty będą oceniane według jasno określonych kryteriów, zapewniających równy dostęp do środków i transparentność procesu wyboru. Środki przeznaczone na dofinansowanie wynoszą 100 mln zł.
Działania promocyjne, których koszty mogą być finansowane w ramach projektu, to:
- udział wnioskodawcy w charakterze wystawcy w wydarzeniach targowych wskazanych w Programie promocji;
- wyjazdowe misje gospodarcze w celu odbycia spotkań z potencjalnymi kontrahentami, połączone z udziałem wnioskodawcy w wydarzeniach targowych w charakterze zwiedzającego lub seminariach/konferencjach branżowych w czasie trwania misji odbywających się na rynkach docelowych wskazanych w Programie promocji, tj. Japonia, Korea Południowa, Filipiny, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Wietnam, Laos, Kambodża;
- kampanie promocyjne ukierunkowane na rynki docelowe wskazane w Programie promocji;
- misja wyjazdowa na Polsko-Japońskie Forum Eksportowe (20.05.2025 r.);
- misja wyjazdowa na Polsko-Japońskie Forum Inwestycyjne (30.09.2025 r.).
Opiekun / koordynator projektu
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/02/parpx-1-0x125-c-default.png)
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- Wszystko
- Aktualności (109)
- Wiedza (58)
- Kalendarz (403)
- Centrum Wsparcia (85)
-
Wydarzenie
Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. Branż…
Japonia jest krajem o olbrzymich potrzebach z zakresu szeroko pojętej branży sprzętu medycznego oraz…
ArtykułLody kolejnym polskim hitem eksportowym
Polska na 4. miejscu największych eksporterów lodów na świecie
-
Artykuł
Łódzkie: rekrutacja na targi Indagra Food w Bukareszcie
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorstwa sektora MŚP z branży spożywczej prowadzące działalność…
ArtykułWysyp białoruskich JDG w Polsce
Udział firm białoruskich wśród zagranicznych jednoosobowych działalności gospodarczych zarejestrowan…
-
Artykuł
Tajlandia – rynek wart uwagi
Tajlandia jest drugą co do wielkości gospodarką w ramach Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wsch…
ArtykułZjednoczone Emiraty Arabskie – szansa dla polskiej żywności
Polscy eksporterzy żywności w poszukiwaniu nowych rynków zbytu mogą zainteresować się stosunkowo nie…
-
Wydarzenie
Jak skutecznie rozwijać usługi IT na rynku niemieckim? – praktyczne wskazów…
Rynek niemiecki od dawna jest mocno eksplorowany przez polskie firmy z różnych sektorów. Przedsiębio…
WydarzenieOdbudowa Ukrainy – Konsultacje Branżowe PAIH: sektor medyczny i farmaceutyc…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wdraża szereg działań przygotowujących polski biznes do wznowieni…
-
Oferta wsparcia
Polsko-norweska współpraca bilateralna
Nawiązanie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami z Polski i Norwegii z branż zielonych i niebieskich …
Oferta wsparciaProgram Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.