Warszawska Izba Gospodarcza
17.08.2022
Kontakt:
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/08/logo-WIG_light-0x125-c-default.png)
Warszawska Izba Gospodarcza
- Tel.: +48 22 22 50 111
- E-mail: biuro@wig.waw.pl
Warszawska Izba Gospodarcza od 1990 roku buduje w regionie silny samorząd gospodarczy, w celu godnego reprezentowania interesów zrzeszonych przedsiębiorców. Wspiera zrzeszone firmy w ich dążeniach do wzrostu konkurencyjności na rynku globalnym oraz buduje wizerunek Mazowsza jako nowoczesnego regionu, powiązanego więziami gospodarczej współpracy z szeregiem państw europejskich i azjatyckich.
Jak pomaga eksporterom?
W ramach oferty WIG proponuje:
- kojarzenie partnerów biznesowych (wyszukiwanie partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych, organizacja spotkań B2B),
- analizę zagranicznych rynków pod kątem wprowadzenia danego produktu/usługi klienta,
- asystę przy organizacji międzynarodowych spotkań B2B – kompleksowa usługa wsparcia organizacyjnego, językowego oraz merytorycznego podczas Państwa biznesowych wyjazdów zagranicznych, obejmująca: Organizację logistyczną wyjazdu,
- wsparcie merytoryczne oraz językowe przy tworzeniu prezentacji i materiałów promocyjno – informacyjnych danej firmy,
- wsparcie merytoryczne oraz językowe podczas roboczych oraz oficjalnych spotkań w Polsce oraz zagranicą,
- organizację misji handlowych wyjazdowych i obsługa przyjazdowych,
- organizację giełd kooperacyjnych, forów gospodarczych itp.,
- organizację międzynarodowych seminariów problemowych oraz szkoleń i doradztwa z udziałem ekspertów zagranicznych,
- promocję wystawienniczo-targową w kraju i zagranicą,
- współpracę z zagranicznymi izbami przemysłowo-handlowymi (realizacja umów), placówkami dyplomatyczno-handlowymi oraz instytucjami rozwoju i promocji gospodarczej,
- współpracę z krajowymi instytucjami promocji międzynarodowej i administracji publicznej.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1049)
- Centrum Wsparcia (322)
-
Artykuł
UE wprowadza wyższe cła na wybrane produkty rolne z Rosji i Białorusi
Nowe przepisy obowiązują na terenie UE od 1 lipca 2024 roku
ArtykułEurobarometr: Europejczycy odczuwają korzyści z handlu międzynarodowego
74 proc. Europejczyków uważa, że UE skutecznie broni interesów handlowych państw członkowskich
-
Artykuł
Wzrost wymiany handlowej między Polską a Irlandią
Polskie szanse na zwiększenie eksportu do Irlandii.
ArtykułUruchomienie stałego połącznia lotniczego między Warszawą a Oradeą
Połączenie przyczyni się do wzrostu liczby turystów i inwestycji międzynarodowych w regionie.
-
Artykuł
Utylizacja opakowań i system EKO KOM w Czechach
Republika Czeska wdrożyła dyrektywę unijną regulująca problematykę opakowań w postaci ustawy.
ArtykułJak skutecznie eksportować do Francji?
W skutecznym eksporcie do Francji kluczowy jest wybór odpowiedniej strategii
-
Wydarzenie
EU Business HUB – Japonia i Korea Południowa dla firm z woj. łódzkiego
Program ma na celu wsparcie przedsiębiorstw w wejściu na rynki Japonii oraz Korei Południowej.
Wydarzenie„Eksport a ESG” – projekt wsparcia działań eksportowych p…
Jak stworzyć dobrą strategię ESG, która staje się dziś potrzebą dla tych, którzy eksportują i chcą p…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.