10. edycja InfoWeek Grupy PFR
18.11.2024
online
Polski Fundusz Rozwoju zaprasza na jubileuszową 10. edycję PFR Info Week, która odbędzie się w dniach 25-29 listopada w godzinach 12:00-13:00. Jest to cykl bezpłatnych spotkań online z ekspertami, którzy dostarczają przedsiębiorcom najnowszej wiedzy o ofercie instytucji z Grupy PFR

Poprzednie edycje zgromadziły ponad 6 tysięcy uczestników i 75 ekspertów, którzy podzielili się swoją wiedzą m.in. w obszarze rozwoju biznesu, cyfryzacji czy ekspansji zagranicznej.
Tematyka 10. edycji
Tegoroczny program obejmuje spotkania poświęcone aktualnym wyzwaniom i trendom w biznesie, w tym:
- ESG – strategie zrównoważonego rozwoju i sposoby mierzenia śladu węglowego,
- cyfryzacji – dostępne narzędzia i programy wspierające transformację cyfrową, takie jak Cyfrowa Wyprawka,
- ekspansji zagranicznej – jak skutecznie rozwijać firmę na rynkach międzynarodowych,
- dotacjom – możliwości finansowania innowacji i technologii.
Ekspertami będą przedstawiciele instytucji, takich jak: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Fundusz Rozwoju, Bank Gospodarstwa Krajowego i Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
Dzięki udziałowi w PFR Info Week przedsiębiorcy mogą zdobyć:
- wiedzę o możliwościach inwestycyjnych wspierających rozwój firmy,
- praktyczne narzędzia dla cyfryzacji i wykorzystania sztucznej inteligencji,
- wskazówki dotyczące wdrożenia strategii ESG, które poprawiają konkurencyjność na rynku.
Spotkania są bezpłatne i odbywają się online. Rejestracja odbywa się poprzez formularz, który pozwala wybrać interesujące bloki tematyczne.
Organizator – Sieć Firm Przyszłości PFR
PFR Info Week to część działań Sieci Firm Przyszłości PFR, która wspiera przedsiębiorstwa w obszarach cyfryzacji, innowacji i transformacji energetycznej. Program skierowany jest do firm, które chcą rozwijać kompetencje swoich zespołów, by skuteczniej mierzyć się z wyzwaniami współczesnego rynku.
Więcej szczegółów oraz możliwość rejestracji na wydarzenie na stronie organizatora
- Wszystko
-
Artykuł
Zadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułRynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …