Exporting Cosmetics to China: Understand the Market and its Stakes
28.02.2023
online
7 marca o godzinie 9:00 odbędzie się webinarium Exporting Cosmetics to China: Understand the Market and its Stakes.
Jest ono organizowane wspólnie przez UE SME Centre, Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH), Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i Ambasadę RP w Pekinie w celu przedstawienia polskim firmom z sektora kosmetycznego przeglądu możliwości dostępu do chińskiego rynku. Eksperci firmy konsultingowej 2Open podzielą się najlepszymi praktykami w zakresie opracowywania strategii wejścia na rynek oraz rejestracji produktów zgodnie z chińskimi przepisami.
Wydarzenie odbędzie się w języku angielskim i będzie dostępne również dla zainteresowanych tematem odbiorców w innych krajach UE.
Uczestnicy spotkania zyskają wiedzę z zakresu:
- Funkcjonowania rynku kosmetyków w Chinach.
- Procesu rejestracji zgodnie z chińskimi przepisami CSAR.
- Rejestracji składników.
- Uznawania oświadczeń i metod o skuteczności działania.
- Składników podwójnego zastosowania.
- Etykietowania kosmetyków w Chinach.
- Testów na zwierzętach.
- Eksportu w ramach ułatwionej procedury transgranicznego handlu elektronicznego (CBEC).
Agenda spotkania
9:00 – 9:15 Powitanie uczestników webinaru:
- Prezentacja UE SME Centre, Davide Orlandi
- Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Monika Kołpaczyńska
- Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Blanka Chmurzyńska-Brown
9:15 – 9:25 Ogólne wprowadzenie do chińskiego rynku kosmetyków
- Arvid Tilner, UE SME Centre
9:25 – 10:15 Kwestie techniczne chińskiego rynku kosmetycznego
- Proces rejestracji według chiński regulacji CSAR
- Kody rejestracji składników (Raw Materials)
- Uznanie oświadczeń i metod dotyczących skuteczności
- Składniki podwójnego zastosowania
- Etykietowanie kosmetyków
- Badania na zwierzętach
- Eksport kosmetyków w Cross border e-commerce
- June Huang, Maria Galán Lozano oraz Luis Galán Lozano, firma konsultingowa 2Open
10:15 – 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi
Uwagi końcowe
- Florczyk Krzysztof, Ambasada RP w Pekinie
- Wszystko
-
Artykuł
Jak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
Oferta wsparciaProgram Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Oferta wsparciaGwarancja bankowa
Gwarancja bankowa to samodzielne zobowiązanie banku do zapłaty wskazanej kwoty beneficjentowi gwaran…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.