Eksport | Import | Inwestycje

Trade.gov.pl

Strona główna > Kalendarz > Exporting Cosmetics to China: Understand the Market and its Stakes
Wydarzenie

Exporting Cosmetics to China: Understand the Market and its Stakes

Webinar

7 marca o godzinie 9:00 odbędzie się webinarium Exporting Cosmetics to China: Understand the Market and its Stakes.

Jest ono organizowane wspólnie przez UE SME Centre, Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH), Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i Ambasadę RP w Pekinie w celu przedstawienia polskim firmom z sektora kosmetycznego przeglądu możliwości dostępu do chińskiego rynku. Eksperci firmy konsultingowej 2Open podzielą się najlepszymi praktykami w zakresie opracowywania strategii wejścia na rynek oraz rejestracji produktów zgodnie z chińskimi przepisami.

Wydarzenie odbędzie się w języku angielskim i będzie dostępne również dla zainteresowanych tematem odbiorców w innych krajach UE.

Uczestnicy spotkania zyskają wiedzę z zakresu:

  1. Funkcjonowania rynku kosmetyków w Chinach.
  2. Procesu rejestracji zgodnie z chińskimi przepisami CSAR.
  3. Rejestracji składników.
  4. Uznawania oświadczeń i metod o skuteczności działania.
  5. Składników podwójnego zastosowania.
  6. Etykietowania kosmetyków w Chinach.
  7. Testów na zwierzętach.
  8. Eksportu w ramach ułatwionej procedury transgranicznego handlu elektronicznego (CBEC).

Agenda spotkania

9:00 – 9:15 Powitanie uczestników webinaru:

  • Prezentacja UE SME Centre, Davide Orlandi
  • Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Monika Kołpaczyńska
  • Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Blanka Chmurzyńska-Brown

9:15 – 9:25 Ogólne wprowadzenie do chińskiego rynku kosmetyków

  • Arvid Tilner, UE SME Centre

9:25 – 10:15 Kwestie techniczne chińskiego rynku kosmetycznego

  • Proces rejestracji według chiński regulacji CSAR
  • Kody rejestracji składników (Raw Materials)
  • Uznanie oświadczeń i metod dotyczących skuteczności
  • Składniki podwójnego zastosowania
  • Etykietowanie kosmetyków
  • Badania na zwierzętach
  • Eksport kosmetyków w Cross border e-commerce
  • June Huang, Maria Galán Lozano oraz Luis Galán Lozano, firma konsultingowa 2Open

10:15 – 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi

Uwagi końcowe

  • Florczyk Krzysztof, Ambasada RP w Pekinie
  • Wszystko
  • Wiedza (24)
  • Kalendarz (91)
  • Centrum Wsparcia (51)
Wyszukiwanie zaawansowane

Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.