Access2Markets Seminar
24.05.2023
online
6 czerwca 2023 roku odbędzie się kolejne bezpłatne szkolenie pt. „Access2Markets Seminar”, organizowane przez Komisję Europejską w formule online.
Szkolenie obejmie prezentację platformy Access2Markets. Baza ta obejmuje następujące główne narzędzia:
- mój asystent handlowy dla towarów: informacje eksportowo-importowe dotyczące taryf, podatków oraz formalności importowych, procedur (dokumentów) celnych;
- mój asystent handlowy: dostęp do usług i inwestycji;
- mój asystent handlowy: Access2Procurement;
- ROSA (narzędzie samooceny spełniania reguł pochodzenia w preferencyjnych umowach handlowych UE-kraje trzecie);
- bariery w handlu, inwestycjach, usługach;
- Single Entry Point – zgłaszanie do KE barier w handlu na rynkach krajów trzecich, problemów związanych z zrównoważonym rozwojem (np. przestrzeganie praw pracowniczych) i GSP;
- preferencyjne umowy handlowe UE-kraje trzecie;
- statystyki w handlu UE- kraje trzecie, wewnątrz UE;
- restrykcje w eksporcie Rosji, Białorusi.
Przewidywana jest także sesja pytań i odpowiedzi.
Szkolenie będzie prowadzone w języku angielskim, jak również w kilku językach krajów UE (bułgarski, chorwacki, holenderski, niemiecki i grecki).
Szkolenie jest otwarte i bezpłatne dla interesariuszy z UE, w tym z Polski i jest skierowane przede wszystkim dla biznesu: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw; organizacji, izb, stowarzyszeń biznesowych oraz organizacji promujących handel, jak również dla polskiej administracji.
- Wszystko
-
Raport
MPiT Cyfrowy Eksport – raport Ministerstwa Rozwoju – wprowadze…
Czym jest cyfrowy eksport? Jak wygląda w Polsce? Polskie firmy stoją przed szansami wynikającymi z p…
RaportRynek e-commerce we Francji
Francja jest 6. co do wielkości rynkiem na świecie, a jego obrót w 2020 roku szacowany jest na 115 m…
RaportRynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania jest czwartym co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2019 roku oszac…
ArtykułE-commerce – narzędzia i platforma, a rynki zagraniczne
do zapełnienia – również w odniesieniu do prowadzenia działalności na rynkach zagranicznych. Aby jed…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.