AI w wyrobach medycznych – spotkanie tematyczne
22.11.2024
Warszawa
Kancelaria Wardyński i Wspólnicy oraz Związek Firm Technologicznych BioForum zapraszają na spotkanie tematyczne „AI w wyrobach medycznych”, które odbędzie się 3 grudnia 2024 r., w siedzibie kancelarii w Warszawie (Al. Ujazdowskie 10).
W trakcie spotkania omówione zostaną najnowsze wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w sektorze medycznym, odwołujące się do właśnie opublikowanego opracowania „AI w wyrobach medycznych w pytaniach i odpowiedziach”.
Tematy dyskusji obejmą między innymi:
- zgodność regulacyjną wyrobów medycznych z Medical Device Regulation,
- wpływ AI Act na sektor medtech,
- ochronę danych osobowych oraz własności intelektualnej.
Spotkanie będzie miało charakter warsztatowy z aktywnym udziałem uczestników.
Spotkanie dedykowane jest w szczególności przedstawicielom firm z sektora medtech, biotech oraz firm technologicznych planujących współpracę z sektorem medycznym, a także podmiotom leczniczym i lekarzom planującym wdrażanie narzędzi wykorzystujących technologię AI w swojej praktyce.
Data i miejsce:
- 3 grudnia 2024 r.Warszawa,
- Al. Ujazdowskie 10 (siedziba kancelarii Wardyński i Wspólnicy).
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, konieczna jest wcześniejsza rejestracja.
Wydarzenie zostało objęte patronatem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH).
Więcej informacji na stronie organizatora
- Wszystko
-
Artykuł
Sprawdź, jak zastosować stawkę 0% w eksporcie towarów poza UE
Zgodnie z przyjętą konstrukcją VAT w Unii Europejskiej, podatek ten powinien obciążać konsumpcję, a …
ArtykułCzy eksport się opłaca – Jak zadbać o opłacalność?
Opłacalność eksportu to wypadkowa naszych kosztów i ceny, jaką realnie możemy uzyskać na rynku zagra…
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem …
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor…
ArtykułJak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.