Akademia Biznesu w Poznaniu
17.09.2024
Poznań
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców z województwa wielkopolskiego do udziału w Akademii Biznesu. Trzydniowe szkolenie odbędzie się w dniach 26-28 listopada 2024 r. w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu (al. Niepodległości 34).
Podczas szkolenia przedsiębiorcy zdobędą praktyczną wiedzę, która pomoże im w przygotowaniu skutecznej strategii eksportowej. Warsztaty skierowane są w szczególności do przedstawicieli MŚP, którzy dopiero planują ekspansję zagraniczną lub rozpoczęli ją w niewielkim zakresie.
W programie szkolenia:
- Wystąpienia publiczne
- Marketing międzynarodowy i efektywne narzędzia marketingowe w działalności eksportowej z elementami różnic kulturowych
- Finanse – konstrukcje strategii cenowych z elementami budżetu eksportowego na wybrane rynki
- E-commerce / e-eksport w praktyce
- Konstrukcja skutecznej oferty eksportowej i jej prezentacja
Ponadto:
- Możliwość indywidualnego spotkania z przedstawicielami wybranych Zagranicznych Biur Handlowych PAIH. Eksperci przybędą m.in. z Wilna, Frankfurtu, Wiednia, Madrytu, Dubaju, Paryża i Mexico City.
- Rozmowy stolikowe z przedstawicielami instytucji wsparcia eksportu, takich jak: PAIH, PARP, KUKE, KIG, BGK, ARP i instytucje regionalne.
Wszelkie pytania można kierować na adres: monika.zdrojek@paih.gov.pl.
Zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem formularza rejestracyjnego.
Więcej informacji o nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Raport
MPiT Cyfrowy Eksport – raport Ministerstwa Rozwoju – wprowadze…
Czym jest cyfrowy eksport? Jak wygląda w Polsce? Polskie firmy stoją przed szansami wynikającymi z p…
RaportRynek e-commerce we Francji
Francja jest 6. co do wielkości rynkiem na świecie, a jego obrót w 2020 roku szacowany jest na 115 m…
RaportRynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania jest czwartym co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2019 roku oszac…
ArtykułE-commerce – narzędzia i platforma, a rynki zagraniczne
do zapełnienia – również w odniesieniu do prowadzenia działalności na rynkach zagranicznych. Aby jed…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.