Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
24.03.2025
online
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza na webinarium pt. „Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse”, które odbędzie się 2 kwietnia, godz. 10:00.

W 2023 roku wartość rynku produktów dla matek i dzieci w Chinach przekroczyła 500 miliardów juanów (ok. 69 mld USD), a prognozy wskazują na dalszy wzrost. Rodzice w Chinach poszukują innowacyjnych, ekologicznych i certyfikowanych artykułów, które zapewnią ich dzieciom bezpieczeństwo i komfort.
Chińskie rodziny coraz częściej wybierają towary importowane, uznając je za bezpieczniejsze i lepszej jakości niż lokalne odpowiedniki. Polskie firmy mają szansę wykorzystać ten trend, oferując swoje produkty na jednym z najbardziej dynamicznych rynków na świecie.
Uczestnicy webinarium będą mogli:
- poznać aktualne trendy i perspektywy na chińskim rynku artykułów dla matek i dzieci,
dowiedzieć się, jak skutecznie wprowadzić swoje produkty na rynek chiński,
otrzymać informacje o preferencjach chińskich konsumentów i kluczowych kanałach dystrybucji.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Formularze zgłoszeniowe przyjmowane są do 2 kwietnia 2025 roku, do godz. 10:00.
Więcej na stronie
Informacje o innych nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH można znaleźć na stronie Agencji
- Wszystko
- Aktualności (16)
- Wiedza (9)
- Kalendarz (36)
- Centrum Wsparcia (2)
-
Wydarzenie
China Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
ArtykułCo wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
WydarzenieChina-CEEC Expo 2025
PAIH organizuje stoisko i zaprasza polskich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów i us…
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
ArtykułE-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
-
Artykuł
Co wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
ArtykułPolska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
ArtykułChińskie biura podróży mogą już organizować wyjazdy do Polski
Od 10 sierpnia 2023 r., po trzech latach przerwy związanych z pandemią Covid-19, chińskie biura podr…
ArtykułChiny ograniczają eksport galu i germanu
Chińskie Ministerstwo Handlu poinformowało o wprowadzeniu ograniczeń w eksporcie związków galu i ger…
-
Artykuł
E-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
ArtykułCła na produkty z Chińskiej Republiki Ludowej. Perspektywa globalna
Priorytetem władz są budowa samowystarczalności technologicznej i uodpornienie gospodarki na sankcje
ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
PodcastTajemnice Wschodniego Giganta: Handel i Inwestycje w Chinach i Hong Kongu
W czwartym podcaście Trade ON AIR o tematach związanych z Doliną Rzeki Perłowej.
ArtykułHongkong – brama do rynku południowochińskiego
Hongkong to jedno z globalnych centrów handlu, finansów, biznesu i komunikacji. Dzięki swojemu położ…
-
Wydarzenie
China Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
WydarzenieChina-CEEC Expo 2025
PAIH organizuje stoisko i zaprasza polskich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów i us…
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzenieGdańsk – seminarium "Chiny jako potencjalny rynek eksportowy&quo…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.