Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
27.03.2025
online
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza na webinarium pt. „Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse”, które odbędzie się 2 kwietnia, godz. 10:00.

W 2023 roku wartość rynku produktów dla matek i dzieci w Chinach przekroczyła 500 miliardów juanów (ok. 69 mld USD), a prognozy wskazują na dalszy wzrost. Rodzice w Chinach poszukują innowacyjnych, ekologicznych i certyfikowanych artykułów, które zapewnią ich dzieciom bezpieczeństwo i komfort.
Chińskie rodziny coraz częściej wybierają towary importowane, uznając je za bezpieczniejsze i lepszej jakości niż lokalne odpowiedniki. Polskie firmy mają szansę wykorzystać ten trend, oferując swoje produkty na jednym z najbardziej dynamicznych rynków na świecie.
Uczestnicy webinarium będą mogli:
- poznać aktualne trendy i perspektywy na chińskim rynku artykułów dla matek i dzieci,
dowiedzieć się, jak skutecznie wprowadzić swoje produkty na rynek chiński,
otrzymać informacje o preferencjach chińskich konsumentów i kluczowych kanałach dystrybucji.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Formularze zgłoszeniowe przyjmowane są do 2 kwietnia 2025 roku, do godz. 10:00.
Więcej na stronie
Informacje o innych nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH można znaleźć na stronie Agencji
- Wszystko
- Aktualności (16)
- Wiedza (9)
- Kalendarz (36)
-
Wydarzenie
China International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzenieGdańsk – seminarium „Chiny jako potencjalny rynek eksportowy…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
WydarzenieChina International Import Expo
Szósta edycja targów CIIE w Szanghaju, w roku 2023 przyciągnęła prawie 3000 wystawców ze 127 krajów …
WydarzenieChina Hi-Tech Fair 2024
Targi China Hi-Tech Fair 2024 są jedną z największych imprez technologicznych w Chinach, platformą i…
WydarzenieEksport do Chin przez Cross border e-commerce
Cross border e-commerce (CBEC) daje polskim przedsiębiorcom możliwości dostępu do chińskiego rynku n…
-
Artykuł
ChRL: koniec zakazu importu wołowiny z Polski
15 czerwca br. Generalna Administracja Celna (GACC) Chińskiej Republiki Ludowej wraz z Ministerstwe…
ArtykułEksport do Chin – szansa dla branży zoologicznej
Wraz ze wzrostem liczby właścicieli zwierząt domowych w Chinach i rosnącymi oczekiwaniami jakościowy…
ArtykułBranża outdoorowa w Chinach
Chińscy konsumenci podejmują coraz więcej aktywności na świeżym powietrzu: jazda na rowerze, biwakow…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
ArtykułChiny otworzyły granice
Z dniem 8 stycznia chiński rząd oficjalnie złagodził politykę „zero Covid” i odszedł od surowych res…
-
Wydarzenie
Eksport do Chin przez Cross border e-commerce
Cross border e-commerce (CBEC) daje polskim przedsiębiorcom możliwości dostępu do chińskiego rynku n…
WydarzeniePolsko-Chińskie Forum Gospodarcze
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Ministerstwem Rozwoju i Technologii we współpracy z Ambasa…
WydarzenieStoisko PAIH na China Beauty Expo 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach China Beauty Expo 2024. Wydarzenie …
WydarzenieSprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspek…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.