Bio Asia Taiwan
04.07.2022
Tajpej, Tajwan

W dniach 27-31 lipca 2022 r. w Tajpej odbędą się targi Bio Asia Taiwan współorganizowane przez Biotechnology Innovation Organization (BIO).
Bio Asia Taiwan to wydarzenie zrzeszające firmy z sektora biotechnologii. W tym roku wydarzenie to będzie się skupiać m.in. na medycynie precyzyjnej, sztucznej inteligencji, łańcuchu dostaw leków oraz szczepionek. Jest to obowiązkowe wydarzenie dla polskich przedsiębiorców planujących ekspansję produktów lub rozwiązań biotechnologicznych na Tajwan.
Podczas pięciodniowego spotkania wystąpią światowej sławy prelegenci, odbędą się internetowe prezentacje firm z Azji i całego świata, spotkania BIO One-on-One Partnering™, seminaria i warsztaty online oraz targi online.
Rejestracja na udział w wydarzeniu odbywa się przez oficjalną stronę targów.
W wydarzeniu weźmie udział Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH na stoisku narodowym.
-
Wydarzenie
Webinarium KIG: „PANAMA – brama dla biznesu”
Podczas webinarium dowiedzą się Państwo jak wielką rolę odgrywa Panama, niewielki kraj, jako brama d…
WydarzenieWebinarium KIG: Salwador – nowy kierunek dla biznesu
Podczas webinarium dowiedzą się Państwo jakie możliwości biznesowe oferuje rynek Salwadoru, w tym pr…
WydarzenieLubelskie na wydarzeniu targowo-wystawienniczym na INTERZUM 2025
Celem udziału w INTERZUM 2025 jest rozwój kontaktów biznesowych oraz ekspansja na rynki zagraniczne …
WydarzenieLubelska misja gospodarcza do Amsterdamu
Misja gospodarcza do Amsterdamu ma na celu wzmocnienie potencjału eksportowego firm z sektora MŚP z …
ArtykułPolska apeluje o zmiany w umowie UE-Mercosur
Porozumienie zakłada zniesienie większości ceł i barier taryfowych, co ma ułatwić wymianę handlową
-
Artykuł
Polski sektor rowerowy rośnie w siłę
Sektor rowerowy w Polsce to silna branża z roczną produkcją na poziomie około miliona sztuk
ArtykułRozwój gospodarki cyfrowej w Arabii Saudyjskiej
48 proc. saudyjskich przedsiębiorstw zainwestowało w usługi przetwarzania w chmurze
ArtykułWyniki branży AGD w Polsce w 2023 roku (raport)
Pomimo wielu wyzwań w 2023, Polska utrzymała pozycję lidera w branży AGD w Europie
ArtykułEksport produktów rolno-spożywczych w 2023 roku
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2023 roku osiągnęła kwotę 236 mld zł
ArtykułSpedycje cyfrowe to przyszłość branży TSL
Digitalizacja w branży transportowej to nie kwestia wygody, ale przetrwania na wymagającym rynku
-
Artykuł
Wybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
ArtykułRodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł…
ArtykułPlatformy sprzedażowe dopasowane do Twoich potrzeb
Platformy CRM (customer relations management) służą do kompleksowej obsługi handlu internetowego, w …
RaportNajnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w…
PoradnikHandel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J…
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza do USA – CES 2025
Nabór na misję skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z woj. śląskiego
WydarzenieRe_Enter Japan
Re_Enter Japan to wydarzenie, na którym dowiesz się m.in. o możliwościach i szansach eksportowych na…
WydarzenieKonferencja biznesowa „Finanse dla biznesu”
Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się z pełną ofertą pomocy finansowej pochodzącej ze środków…
WydarzenieMisja gospodarcza do Rumunii
W programie m.in. Polsko-Rumuńskie spotkania biznesowe i aranżowane spotkania B2B z potencjalnymi ko…
WydarzenieRegionalne konsultacje w zakresie deregulacji prawa gospodarczego pn. „Pols…
Zaproszenie skierowane jest do przedsiębiorców z województwa wielkopolskiego
-
Poradnik
Finansowanie eksportu – o co warto zadbać?
Jednym z głównym wyzwań, przed jakimi stają eksporterzy, jest zdobycie środków na ekspansję zagranic…
PoradnikKonkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…