Branża kosmetyczna w Chile – szanse i perspektywy dla polskich przedsiębiorców
22.07.2024
Online
Chile jest jednym z największych rynków kosmetycznych i perfumeryjnych w Ameryce Łacińskiej. Chilijska branża kosmetyczna jest dynamiczna i szybko się rozwija. W Chile, podobnie jak w innych krajach Ameryki Łacińskiej, wygląd i pielęgnacja osobista odgrywają ważną rolę w kulturze. To natomiast przekłada się na wysoką konsumpcję produktów kosmetycznych i dbałość o wygląd.
Oferta kosmetyczna na rynku chilijskim dostosowana jest do grup społecznych: produkty kategorii masowej skierowane są do chilijskich odbiorców klasy średniej-niskiej, którzy stanowią większość społeczeństwa. Natomiast kosmetyki kategorii premium kierowane są do konsumentów ze średniej lub wysokiej klasy społecznej. W tej ostatniej import ma większe znaczenie, za markę i jakość szczególnie cenione są produkty z Unii Europejskiej. Nasze rodzime produkty zyskują coraz większe zainteresowanie na tym rynku ze względu na cenę i jakość.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium, podczas którego:
- dowiesz się, jaki jest chilijski konsument,
- poznasz kanały dystrybucji w Chile,
- dowiesz się jak wyeksportować swój produkt i jakie problemy możesz napotkać,
- poznasz najważniejsze wydarzenia w branży kosmetycznej w Chile.
Szkolenie poprowadzą:
- Adam Pejcha, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Santiago de Chile,
- Ewelina Poleszak, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Santiago de Chile,
- Miguel Perez, Przedsiębiorca, importer, All Medical Devices.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Oferta wsparcia
Eliminacja barier w dostępie do rynków poza UE
Możesz uzyskać wsparcie Ministerstwa w zakresie eliminacji lub przynajmniej obniżenia uciążliwości b…
ArtykułJak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
Oferta wsparciaProgram Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.