Branża retail w Portugalii – specyfika oraz szanse dla polskich eksporterów
12.02.2025
online
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza na webinarium dot. branży retail w Portugalii oraz szans dla polskich eksporterów, które odbędzie się 17 marca br., godz.11:00.
![widok z góry na domy w Portugalii i napis PAIH webinaria](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2025/02/por.jpg)
Po latach niepewności związanej z zakłóceniami w łańcuchu dostaw oraz wysokimi kosztami logistycznymi, duże portugalskie spółki dywersyfikują obecnie bazę swoich dostawców pod kątem pochodzenia produktów. Zjawisko to jest szczególnie widoczne w branży detalicznej, gdzie wiodące sieci handlowe aktywnie poszukujące nowych producentów otwierają się na firmy z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym z Polski.
Uczestnicy webinarium dowiedzą się:
- jakie są możliwości eksportowe w kanale retail w Portugalii,
- jak konkurować z innymi dostawcami w dużych sieciach,
- jakie są perspektywy współpracy polsko-portugalskiej z punktu widzenia działów zakupów.
Szkolenie poprowadzą przedstawiciele Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Lizbonie oraz Działu Zakupów grupy SONAE.
Webinarium prowadzone będzie w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Formularze zgłoszeniowe przyjmowane są do 17 marca 2025 roku, do godz. 11:00.
Więcej informacji na stronie
Więcej informacji o nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH można znaleźć na stronie Agencji
- Wszystko
-
Wydarzenie
Technology & Business Cooperation Days podczas Hannover Messe 2023
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza na Techn…
WydarzenieJak eksportować produkty medyczne i kosmetyki do Brazylii
Brazylia to dziewiąta gospodarka świata, a dopiero 27. importer oraz 25. eksporter w skali globu. Na…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Construma 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach budowl…
ArtykułPodsumowanie Branżowego Programu Promocji branży sprzętu medycznego 2020-22
31 grudnia 2022 r. zakończyła się realizacja Branżowego Programu Promocji branży sprzętu medycznego,…
ArtykułBranżowy Program Promocji sektora IT/ICT – podsumowanie
W latach 2016-2022 Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) była operatorem Branżowego Progr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.