China-CEEC Expo 2025
03.03.2025
Chiny
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w targach The 4rd China-CEEC Expo & International Consumer Goods Fair 2025, które odbędą się w dniach 22-25 maja br. w Ningbo, w prowincji Zhejiang w Chinach.

China-CEEC Expo & International Consumer Goods Fair to jedno z najważniejszych wydarzeń promujących współpracę gospodarczą pomiędzy Chinami a krajami Europy Środkowo-Wschodniej. Organizowane pod auspicjami Ministerstwa Handlu ChRL, targi stanowią doskonałą platformę dla firm planujących ekspansję na rynek chiński.
Tegoroczna edycja poświęcona będzie przede wszystkim towarom konsumpcyjnym, takim jak:
- żywność i produkty rolne,
kosmetyki,
odzież.
Dodatkowo, istotnym elementem wydarzenia będą sektory logistyki oraz Internetu Rzeczy (IoT).
Korzyści z udziału w targach w ramach stoiska PAIH
Firmy zakwalifikowane do udziału otrzymają możliwość:
- zaprezentowania swoich produktów i usług na wspólnym stoisku PAIH,
- wykorzystania przestrzeni stoiska do spotkań z potencjalnymi partnerami biznesowymi,
- uczestnictwa w wydarzeniach towarzyszących, takich jak konferencje, roadshows i networkingowe spotkania branżowe.
Udział w targach jest bezpłatny dla firm spełniających kryteria naboru. Jednak przedsiębiorcy pokrywają we własnym zakresie koszty logistyczne, m.in. transportu towarów i materiałów reklamowych, ubezpieczenia, zakwaterowania oraz wyżywienia.
Zainteresowane firmy proszone są o wypełnienie formularza rejestracyjnego do 18 marca 2025 r.
Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH w Szanghaju aleksandra.smolak@paih.gov.pl oraz na stronie
Informacje o innych nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH można znaleźć na stronie Agencji
- Wszystko
-
Artykuł
W Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
Oferta wsparciaProgram Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.