Digital Biznes – oszczędzaj czas i pieniądze w firmie
21.11.2024
online, Warszawa
28 listopada 2024 roku o godz. 10:00 rozpoczyna się cykl bezpłatnych webinarów i spotkań stacjonarnych po hasłem „Digital Biznes – jak oszczędzać czas i pieniądze prowadząc działalność gospodarczą” dedykowanym MŚP, organizowany przez NASK, Urząd m.st. Warszawy oraz Urząd Pracy m.st. Warszawy.
Celem inicjatywy jest wspieranie przedsiębiorców w cyfryzacji ich działalności oraz uświadamianie korzyści płynących z wykorzystywania nowoczesnych technologii. Podczas spotkań uczestnicy dowiedzą się, jak usprawnić codzienną pracę, zaoszczędzić czas oraz zwiększyć efektywność dzięki cyfrowym narzędziom.
Tematyka i program spotkań
Pierwszy webinar zatytułowany „Rozwijaj swój biznes dzięki nowoczesnym technologiom cyfrowym” odbędzie się 28 listopada 2024 roku i poświęcony będzie:
- zastosowaniu sztucznej inteligencji w małych firmach,obniżeniu kosztów operacyjnych dzięki rozwiązaniom cyfrowym (AI, chmura, BigData, e-usługi),narzędziom cyfrowym usprawniającym codzienną działalność przedsiębiorstwa.
Kolejne wydarzenia:
- Webinar: „Bezpieczeństwo przedsiębiorcy w sieci” – 3 grudnia 2024 r. (wtorek), online.
Spotkania stacjonarne:
- 4 grudnia 2024 r. (środa) w Centrum Przedsiębiorczości Smolna: „Wykorzystanie technologii cyfrowych w prowadzeniu firmy”.
- 12 grudnia 2024 r. (czwartek) w Centrum Przedsiębiorczości Smolna: „Jak zapobiegać i radzić sobie z cyberzagrożeniami”.
Dlaczego warto wziąć udział
Uczestnicy uzyskają praktyczne wskazówki i możliwość konsultacji z ekspertami NASK oraz MRiT oraz poznają konkretne przykłady narzędzi i dowiedzą się jak cyfryzacja pomaga w:
- usprawnianiu pracy,
- ograniczeniu formalności,
- minimalizacji kosztów,
- zwiększaniu zysków.
Więcej informacji oraz formularz rejestracji można znaleźć na stronie akcji Digital Biznes
- Wszystko
-
Instytucja
INFARMA
INFARMA to Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych, który reprezentuje 25 wiodących …
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułStrefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
RaportEksport mebli do Kanady szansą dla polskich producentów
Istnieje wiele powodów dla których warto rozważyć eksport mebli na rynek kanadyjski. Polscy producen…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.