Dotacje na internacjonalizacje
05.09.2023
online
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2023/09/196488385_m_normal_none-scaled.jpg)
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla Przedsiębiorców w Gdańsku oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszają firmy z sektora MŚP do uczestnictwa w webinarze pt. „Dotacje na internacjonalizacje”, na którym przedstawimy główne założenia planowanego naboru wniosków 2.priorytet FENG Środowisko sprzyjające innowacjom, Działanie 2.25 Promocja marki innowacyjnych MŚP w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (FENG).
Działanie będzie wspierać projekty przedsiębiorców posiadających znaczący potencjał eksportowy na rynkach międzynarodowych, przewidujące udział w wydarzeniach targowych i konferencyjnych imprez targowych kluczowych dla rozwoju wybranych branż gospodarki oraz wyjazdowe misje gospodarcze prowadzone na tych rynkach.
W programie m.in.:
- Kto może składać wnioski?
- Na co można otrzymać dofinansowanie?
- Jakie są kryteria wyboru projektów ?
- Jakie wydatki można kwalifikować ?
- Limity i ograniczenia naboru wniosków.
Prelegentami wydarzenie będą przedstawiciele Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zgłoszenia:
Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego umieszczonego poniżej do dnia 19.09.2023 r.
Webinarium będzie odbywało się za pośrednictwem platformy ZOOM.
Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej dzień przed wydarzeniem (19 września 2023 r.).
Kontakt:
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla przedsiębiorców w Gdańsku
ul. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk tel.: 58 323 31 06
e-mail: punkt.gdansk@arp.gda.pl
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
Spotkanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
- Wszystko
- Aktualności (635)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1047)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
Wyzwania polskiego eksportu
W 2022 roku jedynie 4,8% polskich firm sprzedawało swoje wyroby za granicę
WydarzenieWebinarium dla Game Developerów: Jak radzić sobie z opodatkowaniem sprzedaż…
Rynek gier wideo w Polsce przeżywa dynamiczny rozwój, obecnie jest już jednym z kluczowych sektorów …
ArtykułKluczowe porozumienia polsko-chińskie
Ważne ustalenia w czasie wizyty Prezydenta RP w Chinach w dniach 22-26 czerwca
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – czerwiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Karnety ATA w systemie elektronicznym
Wersja online zastępuje dotychczasowe, papierowe metody składania wniosków
ArtykułRośnie wymiana handlowa między Polską a Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi
Rok 2023 rekordowy dla polskiego eksportu
ArtykułPAIH zwiększa obecność w Wielkopolsce
Polska Agencja Inwestycji i Handlu z kolejnym Regionalnym Biurem Handlowym
-
Podcast
Eksploracja Północy: Biznesowe Perspektywy w Kanadzie
W ósmym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynek kanadyjski.
ArtykułPanama: pomost między kontynentami
Panama to niewielki kraj w Ameryce Środkowej, który stanowi pomost między dwoma kontynentami.
PodcastWschodnia Harmonia: Biznesowe Wyzwania i Możliwości w Japonii
W siódmym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynek japoński.
-
Wydarzenie
II Polsko-Niemieckie Forum Gospodarcze
Forum będzie okazją do wymiany poglądów oraz nawiązania relacji pomiędzy przedstawicielami polskiego…
WydarzenieStartupy: jak pitchować, aby pozyskać inwestora i zapewnić rozwój biznesu
Startupy i scaleupy technologiczne w Norwegii tworzą najwięcej nowych miejsc pracy. Jest to prężnie …
WydarzenieStart do eksportu dla sektora MŚP
Podczas spotkania poruszane będą tematy związane z bezpośrednimi korzyściami osiąganymi przez ekspor…
Wydarzenie“Cross-border e-commerce: wybrane aspekty prawne w handlu transgranicznym&#…
Rosnąca popularność handlu elektronicznego stwarza polskim eksporterom dodatkowe możliwości ekspansj…
WydarzenieEksport do Chin przez Cross border e-commerce
Cross border e-commerce (CBEC) daje polskim przedsiębiorcom możliwości dostępu do chińskiego rynku n…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.