Dotacje na internacjonalizacje
05.09.2023
online
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla Przedsiębiorców w Gdańsku oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszają firmy z sektora MŚP do uczestnictwa w webinarze pt. „Dotacje na internacjonalizacje”, na którym przedstawimy główne założenia planowanego naboru wniosków 2.priorytet FENG Środowisko sprzyjające innowacjom, Działanie 2.25 Promocja marki innowacyjnych MŚP w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (FENG).
Działanie będzie wspierać projekty przedsiębiorców posiadających znaczący potencjał eksportowy na rynkach międzynarodowych, przewidujące udział w wydarzeniach targowych i konferencyjnych imprez targowych kluczowych dla rozwoju wybranych branż gospodarki oraz wyjazdowe misje gospodarcze prowadzone na tych rynkach.
W programie m.in.:
- Kto może składać wnioski?
- Na co można otrzymać dofinansowanie?
- Jakie są kryteria wyboru projektów ?
- Jakie wydatki można kwalifikować ?
- Limity i ograniczenia naboru wniosków.
Prelegentami wydarzenie będą przedstawiciele Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zgłoszenia:
Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego umieszczonego poniżej do dnia 19.09.2023 r.
Webinarium będzie odbywało się za pośrednictwem platformy ZOOM.
Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej dzień przed wydarzeniem (19 września 2023 r.).
Kontakt:
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla przedsiębiorców w Gdańsku
ul. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk tel.: 58 323 31 06
e-mail: punkt.gdansk@arp.gda.pl
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
Spotkanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
- Wszystko
-
Artykuł
Zadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułRynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.