Eksport | Import | Inwestycje

Trade.gov.pl

Strona główna > Kalendarz > E-commerce – sposób na ekspansję na rynek japoński
Wydarzenie

E-commerce – sposób na ekspansję na rynek japoński

Japonia to czwarty największy rynek e-commerce na świecie. W 2021 roku jego wartość wyniosła 128,3 miliarda USD, a prognozuje się, że do 2026 roku wzrośnie do prawie 298 miliardów USD. Dla polskich przedsiębiorców jest to zatem rynek z ogromnym potencjałem.

Flaga Japonii na klawiaturze komputera

Serdecznie zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:

  • jaka jest specyfika sektora e-commerce w Japonii,
  • jakie są koszty i procedury związane ze sprzedażą e-commerce,
  • jakie wsparcie oferuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu.

Szkolenie poprowadzą:

  • Marta Szczygieł, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio,
  • Piotr Kucharczyk, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
  • Theodore Kitchen, Business Development Manager, US/EU Business Section, Overseas Strategy Department, Rakuten Global, Inc.,
  • Toshiyuki Ohno, Founder & CEO, Interpass Inc.

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)


ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
  • Wszystko
  • Aktualności (11)
  • Wiedza (8)
  • Kalendarz (29)
  • Centrum Wsparcia (1)
Wyszukiwanie zaawansowane

Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.