E-commerce – sposób na ekspansję na rynek japoński
03.04.2024
Online
Japonia to czwarty największy rynek e-commerce na świecie. W 2021 roku jego wartość wyniosła 128,3 miliarda USD, a prognozuje się, że do 2026 roku wzrośnie do prawie 298 miliardów USD. Dla polskich przedsiębiorców jest to zatem rynek z ogromnym potencjałem.
Serdecznie zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jaka jest specyfika sektora e-commerce w Japonii,
- jakie są koszty i procedury związane ze sprzedażą e-commerce,
- jakie wsparcie oferuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
Szkolenie poprowadzą:
- Marta Szczygieł, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio,
- Piotr Kucharczyk, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Theodore Kitchen, Business Development Manager, US/EU Business Section, Overseas Strategy Department, Rakuten Global, Inc.,
- Toshiyuki Ohno, Founder & CEO, Interpass Inc.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
- Kalendarz (29)
-
Wydarzenie
Tokyo Game Show 2024
Tokyo Game Show to jedno z największych na świecie wydarzeń branży gier, na którym firmy prezentują …
ArtykułJaponia przyciąga uwagę polskich firm
Ponad 300 przedsiębiorców wzięło udział w seminarium „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii”.
WydarzenieSzansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo Osaka 2025, Kansai
Webinarium w formule hybrydowej, otworzy cykl szkoleń dla przedsiębiorców rozważających ekspansję na…
WydarzeniePolsko-japońskie spotkanie networkingowe
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Ministerstwem Gospodarki, Handlu i Przemysłu Japonii (METI…
-
Wydarzenie
Polsko-Japońskie Forum Inwestycyjne
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Ministerstwem Rozwoju i Technologii, Ambasadą Rzeczypospol…
WydarzenieFOODEX JAPAN 2023
Targi FOODEX JAPAN to jedne z największych międzynarodowych targów branży spożywczej w Japonii. Wyda…
WydarzenieSMTS 2023
SMTS to skrót od Supermarket Trade Show. Są to targi branży żywności, skupiające się na supermarketa…
WydarzeniePolski pawilon na targach Fashion World Tokyo
Jeśli rozważacie Państwo wejście na rynek Japonii, serdecznie zapraszamy do udziału w polskim pawilo…
WydarzenieSzkolenie „Efektywna współpraca z partnerami japońskimi”
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego zaprasza przedsiębiorców sektora MŚP z województwa kujawsko-po…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.