E-commerce – sposób na ekspansję na rynek japoński
03.04.2024
Online
Japonia to czwarty największy rynek e-commerce na świecie. W 2021 roku jego wartość wyniosła 128,3 miliarda USD, a prognozuje się, że do 2026 roku wzrośnie do prawie 298 miliardów USD. Dla polskich przedsiębiorców jest to zatem rynek z ogromnym potencjałem.
Serdecznie zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jaka jest specyfika sektora e-commerce w Japonii,
- jakie są koszty i procedury związane ze sprzedażą e-commerce,
- jakie wsparcie oferuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
Szkolenie poprowadzą:
- Marta Szczygieł, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio,
- Piotr Kucharczyk, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Theodore Kitchen, Business Development Manager, US/EU Business Section, Overseas Strategy Department, Rakuten Global, Inc.,
- Toshiyuki Ohno, Founder & CEO, Interpass Inc.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.