Eksport do Chin przez Cross border e-commerce
18.06.2024
online
Ambasada RP w Pekinie oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu i Zagraniczne Biuro Handlowe w Szanghaju zapraszają na webinarium poświęcone eksportowi do Chin przez cross border e-commerce!

Ogromna popularność handlu elektronicznego w Chinach stwarza polskim eksporterom rosnące możliwości ekspansji i dotarcia ze swoimi produktami bezpośrednio do kupujących. Cross border e-commerce (CBEC) daje możliwości dostępu do chińskiego rynku na uproszczonych zasadach. Władze w Pekinie wdrożyły szereg rozwiązań umożliwiających sprzedaż wybranych produktów bez konieczności wcześniejszego przeprowadzania kosztownych procedur rejestracji, testowania produktów czy dostosowywania opakowań. Rozpoczęcie sprzedaży tym kanałem jest dla wielu europejskich firm testem czy ich produkt spełnia oczekiwania konsumentów w ChRL.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
- jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce, takich jak JD.com,
- jak sprzedawać na platformach grupy Alibaba w Chinach,
- akie są różnice w e-commerce w Polsce i Chinach,
- o ochronie praw własności intelektualnej w e-commerce.
Szkolenie poprowadzą:
- Krzysztof Florczyk, Ambasada RP w Pekinie,
- dr Andrzej Juchniewicz, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- Yao LEE, Senior BD Manager, JD Worldwide,
- Tony Chen, Director of Public Affairs, Taobao&Tmall Group,
- Joanna Jarzębska, członek zarządu, Alicommerce.eu,
- Nick Zhu, International Business Department Secretary, Shenzhen Cross Border Association,
- WU Yue, Secretary General of Chengdu Cross-border E-Commerce Association,
- Jagoda Janiak, Naczelnik, Departament Współpracy Międzynarodowej, Urząd Patentowy RP.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
- Aktualności (16)
- Wiedza (9)
- Kalendarz (36)
- Centrum Wsparcia (2)
-
Wydarzenie
Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
Weź udział w webinarium PAIH i dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić artykuły dla matek i dzieci na…
WydarzenieChina Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
ArtykułCo wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
WydarzenieChina-CEEC Expo 2025
PAIH organizuje stoisko i zaprasza polskich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów i us…
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
-
Artykuł
Co wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
ArtykułPolska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
ArtykułChińskie biura podróży mogą już organizować wyjazdy do Polski
Od 10 sierpnia 2023 r., po trzech latach przerwy związanych z pandemią Covid-19, chińskie biura podr…
ArtykułChiny ograniczają eksport galu i germanu
Chińskie Ministerstwo Handlu poinformowało o wprowadzeniu ograniczeń w eksporcie związków galu i ger…
-
Artykuł
E-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
ArtykułCła na produkty z Chińskiej Republiki Ludowej. Perspektywa globalna
Priorytetem władz są budowa samowystarczalności technologicznej i uodpornienie gospodarki na sankcje
ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
PodcastTajemnice Wschodniego Giganta: Handel i Inwestycje w Chinach i Hong Kongu
W czwartym podcaście Trade ON AIR o tematach związanych z Doliną Rzeki Perłowej.
ArtykułHongkong – brama do rynku południowochińskiego
Hongkong to jedno z globalnych centrów handlu, finansów, biznesu i komunikacji. Dzięki swojemu położ…
-
Wydarzenie
Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
Weź udział w webinarium PAIH i dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić artykuły dla matek i dzieci na…
WydarzenieChina Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
WydarzenieChina-CEEC Expo 2025
PAIH organizuje stoisko i zaprasza polskich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów i us…
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.