Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (779)
- Wiedza (335)
- Kalendarz (1329)
- Centrum Wsparcia (322)
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach Hannover Messe 2025
PARP organizuje stoisko narodowe podczas Hannover Messe 2025 – kluczowych targów koncentrujących się…
WydarzenieProwadzenie biznesu w Meksyku – szanse i wyzwania
Szanse i wyzwania dla prowadzących biznes w Meksyku, w jednym z najbardziej rozwiniętych gospodarczo…
ArtykułE-handel kolejny rok z rzędu potwierdza swoją rosnącą pozycję
W grudniu 2024 roku obroty w handlu detalicznym były o 9,7 proc. wyższe niż w listopadzie
ArtykułJak zmienia się branża TSL – finansowe wyzwania i trendy na 2025 rok
Sprawne zarządzanie budżetem i wykorzystanie zaawansowanych narzędzi priorytetowe dla branży TSL
WydarzenieFeira Hospitalar 2025
PAIH zaprasza krajowe firmy do współtworzenia polskiego stoiska i udziału w targach Feira Hospitalar…
-
Artykuł
E-handel kolejny rok z rzędu potwierdza swoją rosnącą pozycję
W grudniu 2024 roku obroty w handlu detalicznym były o 9,7 proc. wyższe niż w listopadzie
ArtykułDynamiczny wzrost polskiego eksportu na Ukrainę w latach 2021–2024
Polska jest drugim po Chinach dostawcą towarów do Ukrainy
ArtykułPolska Strefa Inwestycji w 2024 r.
Od początku funkcjonowania PSI polskie MŚP uzyskały wsparcie na inwestycje warte 20,4 mld zł
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – styczeń 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułPolsko-Wietnamskie Forum Biznesowe
Forum było wyjątkową okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych
-
Artykuł
Jak zmienia się branża TSL – finansowe wyzwania i trendy na 2025 rok
Sprawne zarządzanie budżetem i wykorzystanie zaawansowanych narzędzi priorytetowe dla branży TSL
PodcastDeep tech w Polsce: Innowacje wymagają czasu i wsparcia
W 5. odcinku o wyzwaniach deep tech, długoterminowych inwestycjach i ekspansji zagranicznej
ArtykułWspółpraca z sektorem publicznym w Szwecji
Przetargi publiczne, z ok. 18-procentowym udziałem w relacji do PKB, są istotną częścią gospodarki
ArtykułE-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
ArtykułRola portów morskich w latach 2024 i 2025-dynamika wzrostu i wyzwania
Porty morskie odgrywają coraz większą rolę w światowym handlu
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach Hannover Messe 2025
PARP organizuje stoisko narodowe podczas Hannover Messe 2025 – kluczowych targów koncentrujących się…
WydarzenieProwadzenie biznesu w Meksyku – szanse i wyzwania
Szanse i wyzwania dla prowadzących biznes w Meksyku, w jednym z najbardziej rozwiniętych gospodarczo…
WydarzenieFeira Hospitalar 2025
PAIH zaprasza krajowe firmy do współtworzenia polskiego stoiska i udziału w targach Feira Hospitalar…
WydarzenieIntertraffic Americas 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do współtworzenia polskiego stoiska na targach Intertraffic Americas 202…
WydarzenieBIO International Convention 2025
PAIH zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach BIO International Convention 2025
-
Oferta wsparcia
Polskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
ArtykułPromocja marki innowacyjnych MŚP
Od 23 lipca 2024 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”.
Oferta wsparciaWspółpraca z biznesem na rzecz przygotowań do powojennej odbudowy Ukrainy
Program „Odbudowa Ukrainy” ma na celu wspieranie Ukrainy w powojennej odbudowie, skupiając się na ws…
Oferta wsparciaINTEREUROPA – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województw…
Głównym celem projektu jest zwiększenie skali potencjału eksportowego firm z sektora MŚP
Oferta wsparciaKierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z wojewódz…
Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego po…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.