Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (829)
- Kalendarz (1507)
-
Wydarzenie
Spotkania B2B z importerami z Azji
KOWR zaprasza do udziału w spotkaniach B2B z importerami żywności z Japonii, Korei Południowej, Sing…
WydarzenieForum Rynku Spożywczego i Handlu 2024
W wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele największych firm sektora spożywczego, producenci, przetwó…
WydarzenieOVUM 2024
Kongres zgromadzi około 200 międzynarodowych firm i około 3000 uczestników z obu Ameryk, Europy i Az…
ArtykułRozwój morskiej energetyki wiatrowej szansą dla polskiej miedzi
Prognozowany wzrost popytu na podmorskie kable elektryczne w ciągu 4 lat
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – listopad 2022
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz PFR raportem „Kompendium Handlu Zagraniczn…
ArtykułElektronizacja wewnątrzwspólnotowych przemieszczeń wyrobów akcyzowych
Od 13 lutego 2023 roku w Unii Europejskiej nastąpi elektronizacja wewnątrzwspólnotowych przemieszcz…
ArtykułBadania Dojrzałości Innowacyjnej firm – zaproszenie do udziału
Zespół Polskiego Funduszu Rozwoju zaprasza małe i średnie firmy do udziału w bezpłatnym Badaniu Dojr…
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-wrzesień 2022)
Obroty towarowe handlu zagranicznego w okresie styczeń-wrzesień br. wyniosły w cenach bieżących 1 1…
ArtykułAkt KE o usługach cyfrowych wszedł w życie
Akt o usługach cyfrowych – przełomowy zbiór nowych unijnych przepisów mających zapewnić bezpieczniej…
-
Wydarzenie
Digital First 2024
Digital First to wydarzenie promujące trendy technologiczne i strategie digitalizacji.
WydarzenieSalone Nautico di Genova 2024
Salone Nautico di Genova to jedno z najważniejszych wydarzeń branży żeglarskiej.
WydarzenieCosmoprof Asia 2024
Cosmoprof Asia to wiodące międzynarodowe targi kosmetyczne B2B w Azji.
WydarzenieStoisko PAIH na targach Anuga Select China 2024
Anuga Select China to międzynarodowe targi żywnościowe organizowane w Shenzhen i obejmujące swoim za…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.