Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (765)
- Wiedza (321)
- Kalendarz (1288)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – listopad 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułListopad w Regionalnych Biurach Handlowych
RBH są punktami wspierającymi lokalny biznes i łączącymi przedsiębiorców z regionu z PAIH
WydarzenieZrównoważony rozwój w praktyce – konferencja online dla MŚP
W programie konferencji prelekcje ekspertów z zakresu zrównoważonego rozwoju, gospodarki o obiegu za…
ArtykułDlaczego ochrona wzorów przemysłowych jest ważna? Nowa dyrektywa UE
W 2023 roku służby UE przechwyciły 152 miliony podrobionych produktów o łącznej wartości 3,4 mld EUR
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Gorzów Wlkp.
Gorzów Wielkopolski, jako istotne miasto na mapie regionu, jest prężnym ośrodkiem administracyjnym
-
Artykuł
GUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-lipiec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 16,3 mld PLN
ArtykułGlobalny handel towarami w 2024 roku
Średni wzrost kwartalny w ostatnich dwóch kwartałach wyniósł 0,7 proc.
ArtykułZniesienie zakazu importu produktów drobiowych z Polski do Kirgistanu
Decyzja o zniesieniu zakazu została podjęta na skutek poprawy sytuacji epidemiologicznej
ArtykułRusza konkurs na Operatora Restauracji w Pawilonie Polski na Expo 2025
W konkursie mogą uczestniczyć firmy z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w branży gastronomicznej
ArtykułKatalog polskiej branży produktów dla zwierząt
Stwórz z PAIH katalog promujący polską branżę produktów dla zwierząt
-
Artykuł
European Cities and Regions of the Future 2024: wysokie miejsce Polski
Wrocław zwycięzcą, 4. miejsce dla Warszawy i Krakowa!
ArtykułMój biznes za granicą – materiały szkoleniowe dla eksporterów
PAIH udostępnia nieodpłatnie materiały szkoleniowe wypracowane w programie
ArtykułTurystyka w Peru — szansa dla polskich przedsiębiorców
Słysząc o Peru, zapewne dla wielu pierwszym skojarzeniem będą atrakcje turystyczne
-
Wydarzenie
Stoisko informacyjno-promocyjne na targach FOODEX JAPAN 2025
KOWR zaprasza do współtworzenia stoiska informacyjno-promocyjnego na targach FOODEX JAPAN 2025
WydarzenieAspekty prawne i podatkowe prowadzenia biznesu w Brazylii
Najczęstsze formy działalności gospodarczej w Brazylii oraz jak pozyskać wsparcie lokalnego księgowe…
WydarzeniePolska i Indonezja – możliwości współpracy biznesowej
Celem spotkania jest rozszerzenie i zacieśnienie współpracy gospodarczej pomiędzy krajami
WydarzeniePolsko-Tunezyjskie Forum Biznesu
Forum będzie okazją dla polskich firm do nawiązania bezpośrednich relacji z przedsiębiorcami z Tunez…
WydarzenieLubelski eksport – diagnoza, doświadczenia, wsparcie
Wydarzenie skierowane jest głównie do regionalnych firm, które w obliczu globalnych zmian rynkowych …
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.