Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1506)
-
Wydarzenie
Jak zdobyć fundusze w sektorze BioTech, czyli fundraising po amerykańsku
Rynek biotechnologii w Stanach Zjednoczonych wyceniono w 2023 roku na przeszło 246 miliardów dolarów…
ArtykułThe Next Web Conference 2024
Konferencja przyciągnęła uwagę globalnych gigantów i innowatorów
ArtykułKonkurencyjność polskich dóbr średniej i wysokiej techniki na rynku UE
127 mld EUR wyniósł w 2023 r. unijny import mid-tech i high-tech z Polski
ArtykułE-handel w maju. Sezonowy spadek, ale z prawie 7% wzrostem r/r
W maju 2024 roku Polacy kupili w internecie towary o wartości 6,845 mld PLN.
-
Wydarzenie
Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie… – branding marki
Jak budować przewagę konkurencyjną na zagranicznym rynku? Co wpływa na kształt i DNA marki? Jakie są…
WydarzenieInstrumenty finansowe wsparcia międzynarodowego na rzecz pomocy i odbudowy …
Zapraszamy na seminarium w ramach projektu „Instrumenty finansowe wsparcia międzynarodowego na rzecz…
WydarzenieMołdawia – wirtualne warsztaty biznesowe
W imieniu Mołdawskiego oddziału Banku Światowego Polska Agencja Inwestycji i Handlu ma przyjemność z…
WydarzenieKSeF i e-faktura. Klucz do efektywności w biznesie międzynarodowym w 2023/2…
Zaprasza Agencja Rozwoju Regionalnego w Koninie
WydarzenieZabezpieczanie ryzyka walutowego w firmie
Zapraszają EEN przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz Dom Maklerski AFS
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.