Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1288)
-
Wydarzenie
Projekt „Open Targeted Market Opportunities for Polish Businesses in Austra…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców do udziału w projekcie promocyjno-biznes…
WydarzenieWebinar informacyjny przed misją gospodarczą na Canadian Hydrogen Conventio…
Kanada jest światowym liderem technologii wodorowych. Już za kilka lat będzie także globalnym ekspor…
InstytucjaPolsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa jest niezależną organizacją, której celem jest…
ArtykułWzrost produkcji nart i snowboardów w UE
Według danych Eurostat w 2022 r. kraje UE wyprodukowały 4,8 mln par nart i snowboardów
-
Wydarzenie
Szanse i bariery handlu z Algierią
Algieria jest to jeden z największych rynków afrykańskich, a współpraca z właściwie dobranymi partne…
WydarzenieGorzów Wielkopolski: Rozwijaj się z Funduszami Europejskimi
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości serdecznie zaprasza przedsiębiorców do udziału w spotkaniu…
WydarzenieDoing business with Austria
Urząd Miasta Rzeszowa zaprasza na bezpłatną konferencję, która odbędzie się 13 kwietnia o godzinie 1…
WydarzenieWprowadzenie polskich produktów mleczarskich na chiński rynek
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zaprasza na webinarium „Jak odnieść sukces? Wprowadzenie polskich…
WydarzenieRozwój polskiego przemysłu obronnego
Konferencja „Rozwój polskiego przemysłu obronnego – promocja i możliwości inwestycyjne” ma na celu p…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.