Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
![Webinar](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/05/webinar-scaled.jpg)
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1048)
-
Artykuł
GUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń – maj 2023)
Obroty towarowe handlu zagranicznego w okresie styczeń – maj 2023 roku wyniosły w cenach bieżących 6…
ArtykułSukces Forum Gospodarczego Korea-Polska
Setki przedsiębiorców, największe koreańskie firmy, szereg podpisanych porozumień o współpracy i prz…
ArtykułGiełda kooperacyjna na targach gamescom
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, wspólnie z ZENIT…
ArtykułŚląskie: nabór firm na targi EXPO REAL 2023
Województwo Śląskie ogłasza nabór do udziału przedsiębiorstw z sektora MŚP w targach EXPO REAL 2023,…
ArtykułPolskie zboże dla Maroka
Za nami zorganizowana przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu oraz Ambasadę RP w Rabacie misja zboż…
-
Wydarzenie
Polskie Stoisko Narodowe na targach Fine Food Australia 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Fine Food Australia 2022, które odb…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Speciality & Fine Food Fair 2022 w…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Speciality & Fine Food Fair 2022, k…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Eco Living Scandinavia 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza firmy z sektora kosmetycznego do udziału w pawilonie nar…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Tokyo Game Show 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Tokyo Game Show 2022 (15-18 wrześni…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Pharmedi Vietnam 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Pharmedi Vietnam 2022, które odbędą…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.