Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1288)
-
Artykuł
Japonia przyciąga uwagę polskich firm
Ponad 300 przedsiębiorców wzięło udział w seminarium „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii”.
ArtykułGaming na ratunek kulturze
Według danych PIE pandemia w dużym stopniu dotknęła sektory kreatywne
ArtykułRynek transportu w Polsce i na świecie – grudzień 2023
Suma przeładowanych towarów jest o 5,4 proc. większa niż w poprzednim roku
-
Wydarzenie
Preferencyjne pochodzenie celne towarów
0% stawka celna – tyle może wynieść Twoje cło. Unia Europejska podpisała umowy o preferencyjnym poch…
WydarzenieBranża e-commerce w Chorwacji
Po okresie pandemii branża e-commerce i zakupy online w Chorwacji rozwinęły się do wysoko zaawansowa…
WydarzenieKongres 590
Kongres 590 to kluczowe wydarzenie gospodarcze w Polsce, odbywające się corocznie od 2016 roku pod P…
WydarzenieExport Gate: Kraje DACH – Niemcy, Austria, Szwajcaria
W dniach 15-16 listopada 2022 roku odbędzie się seminarium z cyklu Export Gate dotyczące zasad współ…
WydarzenieExport Gate: Polskie firmy na rynek francuski
W dniach 30.11-01.12 2022 roku odbędzie się webinar z cyklu Export Gate dotyczące ekspansji na rynek…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.