Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (762)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1280)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Polska Klasyfikacja Działalności – zmiany od 1 stycznia 2025 r.
Zmiany umożliwią lepsze monitorowanie nowych branż i tendencji rynkowych
ArtykułKuba: obowiązkowe inwestycje w OZE
Nowe prawo nakazuje zapewnienie min. 50 proc. zapotrzebowania na energię z OZE
ArtykułPolska na targach MEDICA 2024 w Dusseldorfie – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 80 tys. uczestników z całego świata
-
Artykuł
Polskie pierniki – smak tradycji, który podbija świat
Polska w czołówce największych eksporterów pierników na świecie
ArtykułPolska trzecim eksporterem bombek w Europie
Wartość eksportu bombek świątecznych z Polski w 2023 roku wyniosła 68,2 mln euro
ArtykułPolska w europejskiej czołówce eksporterów choinek
W 2023 r. Polska wyeksportowała roku ponad milion żywych choinek
ArtykułPolska na BIG 5 2024 w Dubaju
Na stoisku narodowym PARP wspierała promocję ponad 40 polskich przedsiębiorstw
ArtykułRaport: Świąteczny portfel Polaków 2024
Statystyczny Polak zamierza wydać na święta 1576 PLN, czyli o 7,7 proc. więcej niż w 2023 r.
-
Raport
Jak zacząć z ESG? Praktyczny przewodnik dla MŚP
Przewodnik prowadzi krok po kroku przez proces implementacji zrównoważonych praktyk
ArtykułSzanse i zagrożenia dla polskich marek eksportowych podczas Black Week
W 2023 roku globalne wydatki konsumenckie podczas Black Week wyniosły około 1,2 bln USD
ArtykułDzień Uprzemysłowienia Afryki
Modernizacja infrastruktury jest niezbędna do rozwoju przemysłu na kontynencie
ArtykułCoraz więcej wyłudzeń w branży transportowej
Wyłudzenia środków za pomocą fałszywych e-maili to rosnące zagrożenie w branży transportowej
ArtykułKiedy przewoźnik może się powołać na siłę wyższą
Zdarzenia pozwalające wyłączyć odpowiedzialność przewoźnika np. za niedostarczenie towarów na czas
-
Wydarzenie
7 kroków we wdrożeniu ESG do MŚP w Bydgoszczy
Jak wdrożyć raportowanie niefinansowe w firmie
WydarzenieKonferencja „POSTAW NA EKSPORT” w kujawsko-pomorskim
Zaproszenie dla regionalnych przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy chcą rozwijać działalność ekspor…
WydarzenieDotacje na usługi rozwojowe dla dolnośląskich firm
Termin składania formularzy zgłoszeniowych rozpoczyna się 6 stycznia 2025
WydarzenieStoisko narodowe na targach Cosmoprof w Bolonii
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w targach kosmetycznych Cosmoprof Bologna, które odbędą się w…
WydarzenieStoisko narodowe na targach Boot Düsseldorf 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału na stoisku narodowym na targach Boot Dusseldorf, które odbędą…
-
Instytucja
Ministerstwo Rozwoju i Technologii (MRiT)
Ministerstwo Rozwoju i Technologii (MRiT) jest urzędem administracji rządowej zapewniającym obsługę …
InstytucjaPolska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju S.A.
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
InstytucjaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Wspiera eksportujących przedsiębiorców w trzech głównych obszarach: dofinansowania do działań promoc…
InstytucjaKUKE S.A. (Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A.)
Od ponad 30 lat wspieramy eksporterów jako oficjalna, polska agencją ubezpieczeń kredytów eksportowy…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.