Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1441)
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – grudzień 2023 r.
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez PFR raportem „Przegląd gospodarek europejskich – grudzi…
ArtykułPolska staje się zagłębiem fintechowym
W latach 2018-2022 liczba fintechów w Polsce wzrosła ze 167 do 299
ArtykułPolska żywność ceniona w Europie i na całym świecie
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2022 r. wyniosła 47,6 mld euro
ArtykułKorzystniejsze warunki pomocy publicznej dla nowych inwestycji
Polska Strefa Inwestycji pozostanie jednym z najważniejszych instrumentów wsparcia inwestycji
WydarzenieExpo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
PAIH zaprasza na webinarium „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. B…
-
Wydarzenie
Webinar „Rynek żywności w ZEA”
W trakcie wydarzenia dowiesz się m.in. jak funkcjonuje rynek rolno-spożywczy w ZEA czy które polskie…
WydarzenieMiędzynarodowa Wystawa Mikroprzedsiębiorstw
W dniach 5 – 7 września 2022 r. odbędzie się w Algierze Międzynarodowa Wystawa Mikroprzedsiębiorstw…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach COSME Osaka 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach COSME Osaka 2022, które odbędą się …
Wydarzenie12th World Trade Organization Ministerial Conference
Między 12 a 15 czerwca br. w Genewie odbędzie się 12th World Trade Organization Ministerial Conferen…
WydarzeniePolsko-Rumuńskie Forum Ekonomiczne
W dniu 22 czerwca 2022 r. w godz. 12:00-16:45 w Ptak Warsaw Expo odbędzie się Polsko-Rumuńskie Forum…