Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (765)
- Wiedza (321)
- Kalendarz (1288)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Polska na GITEX GLOBAL 2024 w Dubaju – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 200 tys. uczestników z całego świata
WydarzenieMisja gospodarcza w czasie targów Hannover Messe 2025
Wyjazd dedykowany firmom z sektora zaawansowanych technologii, mechaniki, elektrotechniki, przemysłu…
ArtykułPAIH wybrała Operatora Restauracji na Expo 2025 w Osace
Restauracja będzie pełnić rolę ambasadora polskiej kuchni
WydarzenieTajwańsko-polskie webinarium i spotkania b2b
Wydarzenie ma na celu rozwijanie współpracy między polskimi a tajwańskimi firmami z sektora elektron…
ArtykułE-commerce w Singapurze: nowe nawyki zakupowe i wpływ technologii
Aż 80 proc. Singapurczyków przyznaje, że woli robić zakupy spożywcze przez Internet
-
Artykuł
Konkurencyjność polskich dóbr średniej i wysokiej techniki na rynku UE
127 mld EUR wyniósł w 2023 r. unijny import mid-tech i high-tech z Polski
ArtykułE-handel w maju. Sezonowy spadek, ale z prawie 7% wzrostem r/r
W maju 2024 roku Polacy kupili w internecie towary o wartości 6,845 mld PLN.
ArtykułWyzwania polskiego eksportu
W 2022 roku jedynie 4,8% polskich firm sprzedawało swoje wyroby za granicę
ArtykułKluczowe porozumienia polsko-chińskie
Ważne ustalenia w czasie wizyty Prezydenta RP w Chinach w dniach 22-26 czerwca
-
Artykuł
Paszport roślin przepustką do handlu na terenie UE
Zgodnie z unijnym prawodawstwem jednym z głównych dokumentów umożliwiających handel materiałem rośli…
ArtykułGrecja: charakterystyka rynku
Podstawę gospodarki greckiej stanowią usługi, w tym szczególnie turystyka i handel, a jednym z jej g…
ArtykułHongkong – brama do rynku południowochińskiego
Hongkong to jedno z globalnych centrów handlu, finansów, biznesu i komunikacji. Dzięki swojemu położ…
ArtykułMongolia – od rolnictwa do innowacji
Mongolia to bogaty surowcowo kraj ze znaczącymi perspektywami rozwoju. Mimo dużej dynamiki wzrostu e…
ArtykułIncoterms® 2020
Incoterms® 2020 są najnowszą wersją podziału kosztów, ryzyka i odpowiedzialności podczas transportu …
-
Wydarzenie
ŁÓDŹ: Miasto – Przestrzeń dla biznesu IX edycja
Rola partnerstw pomiędzy miastami, regionami i biznesem z Polski i Ukrainy w procesie odbudowy Ukrai…
WydarzenieWebinarium „Wielka Brytania po Brexicie – szansa dla polskich firm…
Teraz również możesz rozwijać eksport na Wyspy Brytyjskie
WydarzenieForum Gospodarki Morskiej 2024
Temat przewodni to „Przyszłość polskiej i europejskiej gospodarki morskiej w świetle obecnej sytuacj…
WydarzenieForum Energetyczne Green HUB PL
Udział w wydarzeniu umożliwi m.in. poznanie wielu innowacyjnych rozwiązań, które kształtują przyszło…
WydarzenieKonferencja – Azja i Pacyfik oraz Europa Środkowo-Wschodnia
Wydarzenie będzie okazją do omówienia współpracy między Azją a Europą w kontekście globalnej sytuacj…
-
Oferta wsparcia
Gwarancje kontraktowe
Gwarancje kontraktowe potwierdzają zdolność Twojej firmy do realizacji umowy bez konieczności przedk…
Oferta wsparciaGwarancje płatnicze dla eksporterów
Gwarancje płatnicze KUKE zabezpieczają terminową spłatę zobowiązań eksportera wobec swoich dostawców…
Oferta wsparciaGwarancja spłaty kredytu obrotowego udzielonego eksporterowi
Gwarancja zabezpiecza terminową spłatę krótkoterminowego kredytu udzielonego na realizację kontraktu…
Oferta wsparciaGwarancje dla inwestycji w Polsce generujących eksport
Program wspiera zagraniczną ekspansję przedsiębiorstw już na etapie realizowania inwestycji w kraju….
Oferta wsparciaUbezpieczenie inwestycji za granicą
Zabezpieczamy ryzyko braku spłaty kredytu udzielonego przez bank na finansowanie inwestycji polskich…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.