Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach METAL SHOW & TIB
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach sektora metalowego METAL SHOW&TIB, …
WydarzenieStoisko PAIH na targach VIETNAM ICTCOMM 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Vietnam ICTCOMM 2023, które odbędą …
ArtykułSpadek wartości inwestycji w sztuczną inteligencję
Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego w 2022 roku spadła wartość inwestycji w sztuczną int…
WydarzenieNairobi, Rwanda – lokowanie kapitału inwestycyjnego na Afrykę
Afryka Wschodnia (Kenia, Tanzania, Uganda i Rwanda) zdaniem ekspertów, uważana jest za jeden z niewi…
WydarzenieXVII Międzynarodowe Forum „Polsko-Ukraińskie Dni Biznesowe”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału XVII Międzynarodowym Forum „Polsko-Ukraińskie…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.